Дистанційне навчання. 2 кла
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 офлайн- урок |
Готуємо
виставу |
1. Ознайомся з темою. 2. Опрацюй: https://svitdovkola.org/2/lessons/33.6-7
·
Переглянь
відео. ·
Працюй за
підручником (ст.111-112,). |
|
|
|
Надіслати: фото виробу |
2 |
Укр. мова 8.50- 9.30 офлайн- урок
|
Наш театр. Підготовка до показу
сценок-жартів. Ляльковий театр з побутових матеріалів |
1.Ознайомся з
темою. 2.Попрацюй за
підручником (ст. 108): · прочитай завдання · прочитай сценки з підручника та за посиланням https://svitdovkola.org/files/um2/um22-tyzhden-33-jarty.pdf
3.Обери сценку, яка тобі сподобалася
найбільше, або придумай свою. 4.Вивчи її та потренуйся говорити гучно, чітко та з відповідними змісту емоціями. 5. Обміркуй як виглядатимуть герої твоєї сценки. 5. Створи ляльок із флаконів, скориставшись порадами на ст. 109. 6. Підготуйся до
вистави: · обери місце проведення (врахуй освітлення); · підготуй декорації; · потренуйся одночасно рухати ляльками та промовляти репліки. 7.Запиши відео своєї вистави. 8.Надішли його всім, кому це може бути цікаво. |
|
|
|
Надіслати: відео вистави |
3 |
ЯДС 9.50-10.30 офлайн- урок |
Як
захистити планету від сміття? |
1.Продовж працювати за посиланням https://svitdovkola.org/2/lessons/33.6-7
· Робота з коміксом. · Робота у зошиті. (Ст. 59) |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
№ п/п |
Розклад |
Тема
уроку |
Завдання
на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 офлайн- урок
|
Чому
добрі вчинки важливі? |
Виконай
завдання (перші три кроки): |
|
|
|
Надіслати: - |
2 |
Укр. мова 8.50-9.30 Офлайн/ онлайн- урок
|
Порівняння коміксу та текстового повідомлення. Створення та презентація коміксу. (ст. 106-107) Діагностична
робота: перевірка навички читання вголос. |
Офлайн 1. Виконай
завдання: https://svitdovkola.org/um2/lessons/33.3
Онлайн 1.
Виконай діагностичну роботу «Перевірка
навички читання вголос» за запрошенням у Zoom |
|
|
|
Надіслати: фото
роботи в зошиті |
3 |
Обр. мист. 9.50-10.30 офлайн- урок
|
Вітання для мами. Види мистецтва. Створення «печива» з
пластиліну. |
Переглянь: Подивись,
запам’ятай: Зліпи
печиво сам.
|
|
|
|
Надіслати: фото
роботи |
4 |
ЯДС 10.50-11.30 офлайн- урок
|
Чи може одна людина змінити щось у світі?
|
Завершуй
виконувати завдання https://svitdovkola.org/2/lessons/33.2-3
|
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
5 |
Фіз. культ. 11.40-12.20 офлайн- урок
|
Стрибки
на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по
дрібних предметах, біг на пальцях. Ходьба на підвищеній опорі. Рухливі ігри |
1.Виконай розминку 2.Подивись
та повтори:
|
|
|
|
Надіслати: - |
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 онлайн- урок |
Пригода 2. Про
жабу Душку та хом’ячків-сусідів (за твором Володимира Читая «Правдиві історії
Чарівного Лісу») |
Онлайн: https://svitdovkola.org/2/lessons/33.1
|
Надіслати: Фото роботи у зошиті |
|||
2 |
Англ.
мова |
|
|
3 |
Математика 9.50-10.30 онлайн-урок, |
Таблиці множення і
ділення числа 8. |
1. Працюй за підручником усно (ст. 123 №1-4) 2. Опрацюй завдання №5 (ст. 124) 3. Потренуйся №6 1.
4.
Пригадай, опрацюй №7. |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
4 |
Укр. мова 10.50-11.30 онлайн-урок |
Пісня “Хлопчик Помагай”, муз. М. Бурмаки, сл. П.
Воронька. Як просити по допомогу |
Онлайн: |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
5 |
Фіз.
культ. 11.40-12.20 офлайн-урок |
Стрибки без використання предметів: на місці. Ловіння м’яча однією та
двома руками після відскоку від стіни, підлоги . |
1.
Виконай розминку 2.
Потренуйся
у ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . |
6 |
Математика (додаткова) 12.30-13.10 онлайн-урок |
Робота
над задачами |
Індивідуальна робота |
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 офлайн- урок |
Що
означає бути дорослим? (с.103-104) |
1. Ознайомся з темою. 2.
Переглянь відео 3. Працюй за підручником (ст.106, № 4) 4. Працюй у зошиті.
(Ст.56, №2,3) |
|
|
|
Надіслати фото роботи у зошиті |
2 |
Укр. мова 8.50-9.30 офлайн- урок
|
Урок у бібліотеці. Твори про явища природи. Роль ілюстрацій. (с.102-103) |
1.Працюй за підручником (ст. 102-103, впр.9) 2.Прочитай завдання вправи 12. 3. Продовж речення усно. https://svitdovkola.org/files/um2/9/Tema-09-rozdrukivka-1-lesson-159.pdf
4.Виконай вправу 12 Зразок. Град – крижані кульки, дощ, чорні
хмари, побиті рослини, схвильовані матуся…. Скористайся підказками https://svitdovkola.org/files/um2/9/Tema-09-rozdrukivka-1-lesson-160.pdf |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
3 |
ЯДС 9.50-10.30 офлайн- урок |
Що
означає бути дорослим? (с.104-105) |
1. Поміркуй, чи паління це ознака дорослості? Робота над коміксом. (Ст. 107) Інтерактивна
версія коміксу https://svitdovkola.org/files/2/9/Tema-9-comics1.pps 2. Переглянь відео 3. Прочитай, запам’ятай, зроби у вільний час |
|
|
|
Надіслати: Фото виробу (за
бажанням) |
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 офлайн- урок |
Як зі мною змінюється мій світ? (с.104) |
1. Переглянь відео: - А що з цього приводу думаєш ти? 2. Ознайомся з темою уроку. 3. Працюй за підручником (ст. 104, №3-5). 4. Виконай тренувальну вправу. https://learningapps.org/login.php
«Корекція поведінки» 5.Поміркуй. - Як такі вчинки впливають на твоє життя та на
життя інших людей |
|
|
|
Надіслати: - |
2 |
Укр. мова 8.50-9.30 офлайн- урок |
Вірші А. Костецького, М. Сулими, Л. Кибалки. Мінідиктант у парах (102-103) |
1.Прослухай аудіо записи: https://svitdovkola.org/um2/9/media3
2. Дай відповіді на питання. (Ст. 103, впр. 10) 3. Випиши у зошит три словосполучення, у яких слова вжиті в переносному значенні. 2.Виконай вправу 11. - З нового рядочка запиши вивчене
речення у зошиті. 3.Намалюй на окремому аркуші природне явище, яке
ти любиш спостерігати. (за бажанням) |
|
|
|
Надіслати: фото роботи в зошиті, фото малюнка (за
бажанням) |
3 |
Обр.
мист. 9.50-10.30 офлайн- урок |
Добридень,
Великдень! Техніки виконання та
символіка в писанкарстві. Виконання зображення писанки у техніці «рваної»
аплікації. |
Подивись, прочитай https://drive.google.com/file/d/1H9MmhtfpNYgTorzMgpc5fcE7HmjNRjq8/view?usp=sharing
Пригадай, як ми
робили аплікації у техніці «рваної» аплікації». Зроби аплікацію писанки
у цій техніці Зразки робіт у техніці «рвана аплікація» https://svitppt.com.ua/images/49/48353/770/img6.jpg https://vrmoo.ru/assets/b36-applikacii_iz_bumagi_dlya_detey_2_0-702x794.jpg https://fs01.vseosvita.ua/0100fe8c-f6b1/009.jpg
Переглянь відео. Створи
аналогічну аплікацію не використовуючи ножиці. |
|
|
|
Надіслати: фото роботи |
4 |
ЯДС 10.50-11.30 офлайн- урок |
Що означає бути дорослим? (Ст.105) |
1. Працюй за
підручником. (Ст.105) Прочитай, поміркуй. 2. Виконай завдання №1 у зошиті. (Ст.58). 3. Виконай тренувальну вправу https://learningapps.org/login.php
|
|
|
|
Надіслати: - |
5 |
Фіз.
культ. 11.40-12.20 офлайн- урок |
ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри.
Естафети. |
1. Виконай загально розвивальні вправи без
предметів. 4. Потренуйся у стрибках зі скакалкою. 5. Придумай гру – руханку, в яку можна грати
наодинці на своєму подвір’ї. |
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.30 онлайн- урок 8.30-8.40 офлайн (самостійне закріплення
матеріалу) |
Як зі мною
змінюється мій світ? (с.101-102) |
Онлайн: 1.
Ознайомся з темою уроку 2. Виконай завдання за підручником (ст. 103, №1) Послухай казку Наталі Гуркіної
"Черв'ячок Мотузочок". 3. Послухай казку Наталі Гуркіної "Черв'ячок
Мотузочок". https://svitdovkola.org/files/2/lessons/32.5-6/chervyachok_motuzochok.mp3
1. Дай відповідь на питання: - Чому Мотузочок почав пишатися тим,
що він черв'ячок? 6.
Виконай завдання №1, 2, 6 у зошиті (ст. 55, 56) Офлайн: 7. Досліди (с.103 №2) 7. Поміркуй: https://svitdovkola.org/files/2/9/Tema-09-rozfarbovka.pdf
|
Надіслати: Фото роботи у зошиті, фото досліду |
|||
2 |
Англ.
мова |
|
|
3 |
Математика 9.50-10.30 онлайн-урок, |
Знаходження невідомого діленого і
дільника. (с.122-123) |
1. Розв’яжи задачі, вивчи правила (ст. 122 №1) 2. Опрацюй завдання №2 (ст. 123) 3. Потренуйся №3(3,4) 1.
4.
Пригадай, опрацюй №4. |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
4 |
Укр. мова 10.50-11.10 онлайн-урок 11.10-11.30 офлайн-урок |
Аналіз
мовної теми. Урок
розвитку зв’язного мовлення. Написання твору-опису. (с.100-101) |
Онлайн: 1. Прочитай закінчення казки (ст.
100-101) 2. Виконай вправу https://svitdovkola.org/um2/9/media2
3. Дай відповіді на питання №6,7 4. Виконай творчу вправу №8 · Переглянь презентацію https://svitdovkola.org/files/um2/um22-tyzhden-32-sunset.pps · Опиши одну із світлин у зошиті |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
5 |
Фіз.
культ. 11.40-12.20 офлайн-урок |
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Метання м’ячів різної ваги
на однакову відстань. |
Виконай розминку https://youtu.be/4HRtxxo9HWU?list=PLUbeR5ILeI-Nw4LJaGHziOHc47gksTig4
Метання м’яча у
вертикальну ціль з відстані 8-10 м. Потренуйся у стрибках зі скакалкою. Потренуйся у метанні м’ячів різної
ваги на однакову відстань. |
6 |
Математика (додаткова) 12.30-13.10 онлайн-урок |
|
Індивідуальна робота |
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 онлайн- урок |
Пригода
1. Історія про хробака Зяву (за твором Володимира Читая «Правдиві історії
Чарівного Лісу») (с.100) |
1. Прочитай тему уроку 2.
Переглянь презентацію 3.Працюй за підручником (ст.102) · Прочитай
текст · Дай відповіді на питання 4. Виконай завдання у зошиті (ст. 54) |
|
|
|
Надіслати фото роботи у зошиті |
2 |
Математика
8.50-9.30 онлайн- урок
|
Таблиця ділення на 7
(ознайомлення). (с.120-121) |
1. Ознайомся з темою
уроку 2.Працюй за підручником (с.120-121) ü виконай завдання №1,2 усно; ü пригадай та виконай (№3,4); ü склади таблицю ділення на 7 ü (№5); ü потренуйся (№6 одне з завдань за власним
вибором). |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
3 |
Укр. мова 9.50-10.30 онлайн- урок |
Діагностична робота з мовної теми |
1.Ознайомся з темою . 2. Робота онлайн (Посилання на текст
буде додано після проведення роботи.) |
|
|
|
Надіслати одразу після проведення роботи: фото роботи у зошиті |
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 онлайн- урок |
Тема
9. «Все
пов’язане з
усім» Сучасний
дитячий письменник Володимир Читай та його збірка «Правдиві історії Чарівного
Лісу» (С.100-101) |
1. Ознайомся з темою. 2. Прочитай. (Ст.100 підручника) 3.Ознайомся з біографічними даними та творчістю
письменника Володимира Читая. https://drive.google.com/file/d/1cSLmPCNvSvHgtYxVJAUkjYlfBrjZi0gB/view?usp=sharing
4.Попрацюй за
сюжетним малюнком С. 101: https://svitdovkola.org/files/2/9/Tema-9-coverpic.pps
· розглянь малюнок; · дай відповіді на питання; 5. Опрацюй у зошиті
(ст. 53) |
|
|
|
Надіслати фото роботи у зошиті |
2 |
Укр. мова 8.50-9.30 онлайн- урок
|
Казка Д. Матіяш “Ельф та світлячок”. Пряме та переносне значення слова. Як підтримати словом. (с.98-99)
|
1. Прослухай аудіозапис тексту уважно: 2. Дай відповіді на питання (ст.99 №2,3) 3. Словникова робота Досхочу – до повного задоволення; скільки завгодно; вдосталь. 4. Ознайомся з правилом (ст. 99). 5. Виконай вправу 4 у зошиті |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті, аудіо запис читання уривку твору з описом заходу сонця в один із днів. |
3 |
Математика
9.50-10.30 онлайн- урок |
Робота з календарем. (с.119-120) |
1. Ознайомся з темою. 2. Робота за
підручником: Ø с.119№1,2 – усно; Ø виконай завдання №3 у зошиті; Ø №4 - обери одне з завдань та
виконай його письмово ; Ø попрацюй з календарем №5; Ø дай відповідь на питання №6. |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 офлайн- урок |
Діагностична
робота з теми «Рух і час» |
Виконай діагностичну роботу
(Зошит для формувального оцінювання (ст. 39-43) |
|
|
|
Надіслати: фото роботи |
2 |
Укр. мова 8.50-9.30 офлайн- урок |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як розповідати
про мандрівки?” Р. м. — с. 30-31 |
1.Робота у зошиті з розвитку мовлення (ст. 30,
№1,2) 2.Переглянь та дізнайся про тревелбук http://scrap4relax.blogspot.com/2017/08/blog-post_16.html
4. Продовження роботи у
зошиті (ст. 30, №2, 3) 5. Напиши оповідку про
свою майбутню подорож. Працюй у зошиті (ст. 31 №4). |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
3 |
ЯДС 9.50-10.30 офлайн- урок |
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок з
теми «Рух і час» |
Опрацюй ст. 52 у зошиті.
Виготовлення виробу з
пластиліну «Тигр» (Ст. 98 - підручника) |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40- офлайн
- урок |
Вчимося проводити майстер - клас |
1.
Ознайомся з
завданням на урок (ст. 96, №6 підручника) 2.
Дізнайся
про значення слова майстер-клас https://drive.google.com/file/d/1rGMu29SDJAaHe_1w73xx6UOmyJpP1J2q/view?usp=sharing
3.
Дізнайся
про існуючі в Україні парки скульптур 4.
Переглянь
відео про Київський зоопарк, який могли б відвідати Хоботовичі. 5.
Обміркуй
фігуру якої тварини ти б хотів створити 6.
Ознайомся з
алгоритмом створення паперової скульптури (ст. 96 ) 7.
Виготов
скульптуру з паперу. (Не засмучуйся, якщо не вийде з першого разу. В мене теж
не вийшло))) Спробуй ще раз і обов’язково получеться) 8.
Поглянь, що
вийшло у мене https://drive.google.com/file/d/1xPfV_n7yjJUUBNlZLimC2eA1OWg_xVfi/view?usp=sharing
9.
Надішли
фото скульптури, яку ти створив |
|
|
|
Надіслати: фото виробу |
2 |
Укр. мова 8.50-9.30 офлайн-урок
|
Моя книжка.
Створення сторінки “Спогади про другий клас». с. 86-87 |
1.
Прочитай,
поміркуй (ст. 96) 2. Поспілкуйся онлайн з однокласниками та розпитай
їх, що їм запам’яталося. 3.
Ознайомся з
порадами https://svitdovkola.org/files/um2/8/Tema-08-rozdrukivka-lesson-154-1.pdf 4.
Склади розповідь
усно 5.
Запиши на
чернетку 6.
Ознайомся з
алгоритмом перевірки та редагування тексту https://svitdovkola.org/files/um2/8/Tema-08-rozdrukivka-lesson-154-2.pdf
7.
Розглянь ст. 97 підручника та обміркуй
оформлення 8. В Артбуці або на окремому аркуші (який потім вклеїш в Артбук) напиши свою оповідку та оздоб ілюстраціями, об’ємними елементами (дверцятами, деревами, доріжками…) 9.
Переглянь
свою роботу, якщо потрібно удоскональ. Зроби фото та надішли. |
|
|
|
Надіслати: 2 фото роботи: текст, який читається; оздоблена сторінка. |
3 |
Обр. мист. 9.50-10.30 офлайн
- урок |
Взаємодоповнюючі кольори. Ліплення підводного човна. |
1.
Дізнайся
про гармонію кольорів https://drive.google.com/file/d/1gafHOSL4506qKEvWmrfZzPSsv0soZn-W/view?usp=sharing
2.
Переглянь
відео: 3.
Виконай
практичну роботу. Зліпи підводний човен |
|
|
|
Надіслати: фото виробу |
4 |
ЯДС 10.50-11.30 офлайн
- урок |
Перевір себе |
Робота за підручником (ст.97-99) Опрацюй завдання 1-4, 6-8 |
|
|
|
_ |
5 |
Фіз. культ. 11.40-12.20 офлайн
- урок |
ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на
задану відстань. |
1. Виконай вправи 2.Пригадай різні види
ходьби та бігу та виконай їх. 3.Потренуйся у
метанні м’яча який маєш на задану відстань |
№ п/п |
Розклад |
Тема
уроку |
Завдання
на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 - онлайн -урок
|
Як рухова активність впливає на здоров’я? |
1. Робота за підручником (ст. 95,
№2) 2. Перегляд відео 3. Виконай вправу https://svitdovkola.org/2/8/media30
4. Робота за підручником (ст. 95,
№3) 5. Послухай 6. Заспівай 7.
Придумай руханку на мелодію пісні |
|
|
|
Надіслати:
· фото, малюнок чи записи за
завданням вправи 3; · відео руханки. |
2 |
Англ. мова |
|
|
3 |
Математика 9.50-10.30 онлайн- урок
|
Таблиця множення числа
7. |
1. Виконай завдання 1,2,3 за
підручником усно. 2. Склади таблицю множення на 7 (ст. 118, №4) 3. Запам’ятай добутки, отримані
при множенні числа 7 (№5 ) та запиши їх по пам’яті. 4. Тренувальна вправа №6 (І
стовпчик) 5. Заміни множення додаванням (№7). 6. Доповни рівності (№8) |
|
|
|
Надіслати:
фото
роботи у зошиті |
4 |
Укр. мова 10.50-11.30 онлайн- урок |
Притча
“Які люди живуть у місті?” Нульове
закінчення слова (с.94-95) |
1.
Переглянь відео. Запиши слова. 2.
Ознайомся з правилом (ст. 95) 3.
Виконай вправу 10. 4.
Читаємо за ролями. 5.
Дай відповідь на питання. (Впр. 11) |
|
|
|
Надіслати:
фото
роботи у зошиті, аудіо
запис читання (прочитай тільки репліки дідуся) |
5 |
Фіз. культ. 11.40-12.20 офлайн- урок
|
ЗРВ
нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в
горизонтальну ціль з відстані 6-8 м; із-за голови на дальність. |
1.Виконай
розминку 2.Біг
до 30 м із високого старту. (За наявністю сприятливих погодних умов); 3.Потренуйся у метанні малого
м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8м, з-за голови на дальність. |
|
|
|
Надіслати:
|
6 |
Математика (додаткова) 12.30-13.10 офлайн- урок |
|
Індивідуально
за запитом учня |
|
|
|
Надіслати:
|
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС
8.00-8.30 онлайн-урок
8.30-8.40 офлайн (продовження уроку) |
Як рухова активність
впливає на здоров’я? |
Робота онлайн: 1. Знайомство з темою 2. Перегляд фрагменту відео 3. Робота за підручником (ст. 95 №1,4 ст. №96 №5) 1. Робота у зошиті
(ст. 51 №1, 2) 2. Слухання пісні Продовження уроку офлайн: 6. Самостійна робота Робота у зошиті (ст.51 №3) |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
2 |
Математика
8.50-9.15 онлайн- урок
9.15-9.30 офлайн- урок (повторення вивченого) |
Годинник. Задачі на обчислення часу в межах
доби. (с.115-116) |
Онлайн: 1. Знайомство з темою 2. Робота за підручником №1 – усно №2(1) - письмово Знайомство з правилом. №4 3.Розв’язування задач на час №3,6 Офлайн: Тренувальна вправа «Час.
Визначення часу за годинником» https://learningapps.org/login.php Розв’язування задач на час №5 |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
3 |
Укр. мова
9.50-10.15 онлайн 10.15-10.30 офлайн- урок |
Притча
“Які люди живуть у місті?” Нульове
закінчення слова с.94-95 |
Онлайн: 1. Робота за підручником - Прочитай текст (ст. 94 - 95) - Дай відповідь на питання (ст. 95 №7) 2. Повторення раніше
вивченого про антоніми -
Переглянь відео -
Виконай вправу 8 . Офлайн: Виконай тренувальну вправу «Дієслова - антоніми» |
Надіслати:
фото роботи у зошиті |
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.30 онлайн- урок (Самостійне
ознайомлення з текстом. Первинне закріплення) 8.30-8.40 офлайн (Аналіз змісту
прочитаного) |
Пригода 4. Зустріч з родиною вовків Вівчарів (за
твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України
мандрували») |
1. Робота з текстом · Читання тексту «Зустріч з родиною вовків
Вівчарів» (ст. 94) · Словникова робота. https://drive.google.com/file/d/1YMcHpGBsGmTZUGmC6izVjzxT9Mu1tl5N/view?usp=sharing
· Відповіді на питання до тексту. 2. Перегляд відео 3. Робота у зошиті (ст.50) 4. Пошукова діяльність. Дізнайся більше про Яремче та
Говерлу |
Надіслати: фото роботи у зошиті |
|||
2 |
Укр. мова 8.50-9.15 офлайн-урок (самостійне ознайом
лення з текстом) 9.15- 9.30- онлайн- урок (робота над змістом
тексту та мовною темою) |
Вірші Л. Мовчун, М. Сингаївського, І. Калинця. Художні образи. с.92-93 |
1. Знайомство з темою уроку 2. Слухання аудіо
запису віршів https://svitdovkola.org/um2/8/media22
https://svitdovkola.org/um2/8/media23
https://svitdovkola.org/um2/8/media24
3.Читання вірша
«дощиком» 4.Словникова робота https://svitdovkola.org/files/um2/8/Tema-08-rozdrukivka-lesson-151-1.pdf
5.Робота над
усвідомленням змісту · https://svitdovkola.org/um2/8/media25
· Дай відповідь на питання №3 6. Робота над мовною
темою за підручником (ст. 93 ) Виконай вправи 2,4 7. Вправа №5 на тренування
пам’яті |
Надіслати:
фото роботи у зошиті, відеозапис розповіді вірша
напам’ять. |
|||
3 |
Математика 9.50-10.20 онлайн-урок, 10.20-10.30 офлайн (самостійне закріплення
матеріалу) |
Складені задачі на
різницеве і кратне порівняння.
|
1. Знайомство з темою уроку 2. Пригадай, розв’яжи ст. 115, №3
(2) 3. Творча робота №4 4. Виконай тренувальну вправу https://learningapps.org/login.php «Розв’язування задач на порівняння» |
Надіслати: фото роботи у зошиті |
16.04 (п'ятниця)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 офлайн- урок |
Що
у моєму краєві не підвладне часові? Які
таємниці має час? |
1. Знайомство з темою. 2.
Перегляд презентації створеної із світлин на тему «Що у моєму краєві не
підвладне часові?», надісланих учнями https://drive.google.com/file/d/1jsN5TXhjRRol19nopdlJxHu0T_Pqxsbl/view?usp=sharing
3. Робота за
підручником (ст.92№4) 4. Робота у зошиті (ст.
49) |
|
|
|
Надіслати фото аркуша з
розпорядком вихідного дня |
2 |
Укр. мова 8.50-9.15 онлайн- урок 9.15-9.30 офлайн- урок
|
Слухання
аудіопостановки повісті С.
Пантюка “Вінчі та Едісон”. Створення
ілюстрацій до тексту. Презентація робіт с.90-91 |
1.Повторне читання тексту 2.Складання продовження до уривка з повісті С.
Пантюка “Вінчі та Едісон”. 3.Малювання ілюстрацій до складеного твору. |
|
|
|
Надіслати: аудіозапис продовження
історії, малюнок (за бажанням) |
3 |
ЯДС 9.50-10.30 офлайн- урок |
Як
можна перевірити відому інформацію? |
1. Знайомство з темою. 2. Робота над коміксом.
Інтерактивна версія коміксу |
|
|
|
Надіслати: |
15.04 (четвер)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 офлайн- урок |
Що непідвладне часу? |
1. Знайомство з темою уроку 2. Перегляд відео: 3. Робота за підручником (ст. 90, №5) 4. Перегляд відео 5. Продовження роботи за підручником (с.90, №6). Пошукова діяльність засобами мережі
Інтернет на тему «Фото об’єктів, непідвладних часові,
які є у моїй місцевості» 6. Робота за підручником (ст. 90, №3) – за
бажанням. |
|
|
|
Надіслати: Фото об’єкту, непідвладного часові, який є у
моїй місцевості |
2 |
Укр. мова 8.50-9.30 офлайн- урок |
Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Передбачення кінцівки твору. Діагностична робота : аудіювання с. 90-91 |
1. Прочитай продовження повісті. 2. Дай відповіді на питання (ст. 91 впр. 15) 3.Виконай вправу 16 4.Виконай вправу 17 5.Прослухай аудіо запис ще одного уривку з
повісті 6.Намалюй ілюстрацію до прослуханого уривку
повісті (за бажанням) |
|
|
|
Надіслати: фото роботи в зошиті, аудіозапис продовження
історії, малюнок (за бажанням) |
3 |
Обр.
мист. 9.50-10.30 офлайн- урок |
Вишивка. Види орнаментів. Створення схеми вишивки по
клітинках. |
Дивись, читаючи Покрокова робота за
презентацією: (щоб встигати, ставте відео на паузу) |
4 |
ЯДС 10.50-11.30 офлайн- урок |
Які таємниці має час? |
1.Робота за
підручником (с.91№1) – прочитай, поміркуй, склади розповідь. Почни розповідь фразою: Поснідавши,
родина Хоботовичів відправилася оглядати місто. О дев’ятій тридцять п’ять
вони завітали до палацу Потоцьких, …. 5.Практична робота (с.91, №2-3) – усно |
|
|
|
Надіслати: аудіозапис складеної
розповіді |
5 |
Фіз. культ. 11.40-12.20 офлайн- урок |
Загартування як засіб зміцнення здоров’я та
покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м. Метання малого м’яча
у щит. Рухливі ігри. |
· Перегляд презентації https://drive.google.com/file/d/1SzTX0GUWIuooGbWn9O-gxTq8Wb4d8SVf/view?usp=sharing
· розминка · https://youtu.be/yCMJfCD4GC0
· виконай «Повторний» біг 3 х 10 м (за наявністю сприятливих
погодних умов); · потренуйся у метанні малого м’яча у щит. |
14.04 (середа)
№ п/п | Розклад | Тема уроку | Завдання на урок |
1 | ЯДС 8.00-8.30 онлайн- урок 8.30-8.40 офлайн (самостійне закріплення
матеріалу) | Що непідвладне
часу? | 1.Знайомство з темою уроку 2. Перегляд відео: https://svitdovkola.org/2/8/media11
3. Робота за підручником Ст. 89 4. Робота у зошиті Ст. 48, №1 5. Пошукова діяльність. Знайди в Інтернеті тлумачення слова
- відгадки 6.Виконай завдання №2, 3 у зошиті. |
Надіслати: Фото роботи у зошиті | |||
2 | Англ.
мова | ||
3 | Математика 9.50-10.15 онлайн-урок, 10.15-10.30 офлайн (самостійне закріплення
матеріалу) | Складені задачі на різницеве і
кратне порівняння. ст. 114-115 | 1. Аналіз контрольної роботи. 2. Робота за підручником (ст. 114 №1) 3. Знайомство з новим матеріалом: №2 – усно 3. Закріплення набутих знань ü №3(4) 1. 4. Повторення раніше здобутих знань: ü Опрацювати №4 1. Самостійна робота 3 (1-3) за власним вибором |
Надіслати: фото роботи у зошиті | |||
4 | Укр. мова 10.50-11.00 офлайн-урок (самостійне ознайом
лення з текстом) 11-00 11.30- онлайн- урок (робота над змістом
тексту та мовною темою) | Робота з дитячою книгою та робота з інформацією. Пошук інформації про динозаврів | Офлайн: Перевір себе https://svitdovkola.org/um2/8/media16 Повтори правило https://svitdovkola.org/files/um2/8/Tema-08-rozdrukivka-lesson-147-1.pdf
Онлайн : Виконай вправу https://drive.google.com/file/d/1WB2LmcDF61--Seq6ubXRaoUzmyuePz37/view?usp=sharing
Робота з інформацією · Обмін інформацією · Переглянь. https://drive.google.com/drive/folders/17O1Mnyqu_Gx97mQOCVuWkI68jlUmoMu_?usp=sharing
Складання речень про
динозаврів |
Надіслати: фото роботи у зошиті | |||
5 | Фіз.
культ. 11.40-12.20 офлайн-урок | Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її
уникнення. Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання м’яча у вертикальну
ціль з відстані 8-10 м. | Виконай розминку Ознайомся: Втома — тимчасове
зниження працездатності організму або органу внаслідок інтенсивної або
тривалої роботи чи тренувань, яке виявляється в зниженні кількісних і якісних
показників та в погіршенні самопочуття.
Ознаки втоми:
·
відчуття знесилення — коли людина
відчуває, що не спроможна виконувати звичайні функції належним чином; ·
реакція серцево-судинної системи —
підвищення рівня артеріального тиску та частоти пульсу; ·
слабкість.
Переглянь
Ознайомся: Варіанти
човникового бігу Зазвичай відстань між двома точками в цьому виді легкої атлетики
становить 10 метрів, 9 або 7-8 метрів. Для чоловіків і жінок відстані різні. Біг по 10 метрів робиться 4-10 разів. Існує безліч
різних варіантів: потрібно оббігати навколо крайніх точок на дистанції, в одну сторону біжимо особою вперед, а назад - спиною вперед. Метання м’яча у
вертикальну ціль з відстані 8-10 м. |
6 | Математика (додаткова) 12.30-13.10 онлайн-урок | Робота над помилками. Повторення раніше вивченого
матеріалу | Індивідуальна робота |
13.04 (вівторок)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.30 онлайн-урок 8.30-8.40 офлайн (закріп лення) |
Пригода 3. Хоботовичі у Львові (за твором
Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували») |
1.
Перегляд
відео 2.
Пошукова
діяльність: Знайди у Вікепедії зображення та розповідь про історичні пам’ятки, які
побачили у Львові 1.
Тренувальна
вправа «Львів, очима родини Хоботовичів» https://learningapps.org/login.php
|
Надіслати:
|
|||
2 |
Математика 8.50-9.30 онлайн-урок, |
Перевірна робота. |
Буде опублікована після онлайн-уроку https://drive.google.com/file/d/1PPIAPxFD9SLN85k2FXqlfYSLJldVp3aN/view?usp=sharing
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
|||
3 |
Укр. мова 9.50-10.20 онлайн-урок 10.20-10.30 офлайн (практична робота) |
Уривки з повісті
С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Письмо по пам’яті с. 88-89 |
1. Знайомство з темою уроку 2. Читання тексту (ст. 88, впр. 9) 3. Робота над змістом тексту за підручником (ст. 89 №10) 4. Робота на мовною темою. (Впр. 11) 5. Письмо
по пам’яті - Вибери з тексту одне речення, запам’ятай його, закрий підручник та
запиши по пам’яті. Відкрий текст й перевір, чи немає у записі помилок. |
Надіслати: фото роботи у зошиті; аудіозапис читання уривку, в якому описується перша зустріч дітей з
динозаврами. |
12.04 (понеділок)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 9.00-9.40 онлайн-урок |
Пригода 3. Хоботовичі у
Львові (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України
мандрували») |
1. Перегляд відео 2. Ознайомлення з
темою. 3. Читання тексту
за підручником ст. 88 4. Словникова
робота https://drive.google.com/file/d/1OySZRAWvVrYy0I0H6ClACwH0DBhcRFh0/view?usp=sharing
5 . Роботи над змістом прочитаного: Робота за підручником (ст.88) Дай
відповідь на питання Роботи у зошиті з друкованою
основою c. 47 |
Надіслати: фото роботи у зошиті (с.47), аудіо запис читання (один абзац за
власним виборим) |
|||
2 |
Укр. мова 9.50-10.30 онлайн-урок |
Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Слова-бур’яни с. 86-87 |
1.Знайомство з темою уроку 2. Читання тексту
за підручником (ст. 86-87) 3. Робота над
змістом тексту · Опрацювання завдань №2 – 5 · Словникова робота (впр. 7). Знайди тлумачення
виділених слів у Вікепедії. 4.Закріплення знань з мовної теми · Запис у зошиті числа та виду роботи (класна
робота) · Пошук речень різних типів у тексті. · Знайомство з поняттям «слова-бур’яни» (ст.87) · Списування діалогу. |
|
|
|
Надіслати: Фото роботи у зошиті |
3 |
Математика 10.50-11.30 онлайн-урок
|
Повторення вивченого матеріалу
|
1.Розв’язування виразів на порядок дій різного
ступеня 2.Порівняння виразів 3.Робота над складеними задачами https://drive.google.com/file/d/16s6MiP0kRJmP-HY2jA2T_zb8KsoEk-We/view?usp=sharing
|
09.04 (п’ятниця)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 офлайн- урок |
Чи можна зрозуміти
інших без слів? |
Робота з |
|
|
|
Надіслати: |
2 |
Укр. мова 8.50-9.30 офлайн- урок |
Урок розвитку зв’язного мовлення «Обережно:
однакові слова!» |
1. Робота у зошиті з розвитку мовлення (с.28 №1) 2. Перегляд відео «Багатозначні слова» 3. Завдання с. 28 №2 4. Перегляд пам’ятки https://drive.google.com/file/d/1jaK5MI1IA6BoqGXybuhGBfuHgqhYy-IQ/view?usp=sharing
5. Складання та запис діалогу (с. 29 №3)
|
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
3 |
ЯДС 9.50-10.30 офлайн- урок |
Чому інформацію потрібно перевіряти? |
Читання порад: https://drive.google.com/file/d/119bUkqu1ZI3R7lBJAYTUjC2Ve9EjiozG/view?usp=sharing
Склади поради усно: «Яку інформацію треба
перевірити родині Хоботовичів перш, ніж відправлятися у подорож до України» |
|
|
|
Надіслати: Аудіозапис порад |
22.01 (п’ятниця)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 офлайн- урок |
Діагностична
робота з теми «Цінності» |
Виконай тестову роботу |
|
|
|
Надіслати: тестову роботу на
електронну адресу |
2 |
Укр. мова 8.50-9.30 офлайн- урок |
Аналіз діагностичної
роботи Моя книжка. Створення сторінки “Зимові спогади”. Редагування тексту |
1. Аналіз роботи. 2. Робота за підручником (с.22) на чернетці 3. Робота в Артбуці за завданнями (підручник с. 23) |
|
|
|
Надіслати: фото роботи в Артбуці |
3 |
ЯДС 9.50-10.30 офлайн- урок |
Перевір себе. Робота
над помилками. |
Опрацюй ст. 12 у зошиті |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
21.01 (четвер)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40- офлайн
- урок |
Яку цінність можу створити я? с.19-20 |
1. Робота над коміксом «Невдала
вечірка» https://svitdovkola.org/files/2/5/Tema-5-comics3.pps (або ст. 23 підручника) 2. Створи виріб та поясни у чому полягає його цінність (С.21-22, або за власним вибором) |
|
|
|
Надіслати: фото виробу |
2 |
Укр. мова 8.50-9.05 онлайн-урок 9.05-9.30 офлайн-
(продовження уроку) |
Діагностична робота: робота з
літературним твором (письмово) |
1.
Вступна
бесіда 2.
Діагностична робота (онлайн): робота з літературним твором (письмово) 3.
Робота над
мовною темою Впр. 18 (ст. 21 підручника) |
|
|
|
Надіслати: фото діагностичної роботи та роботи
у зошиті |
3 |
Обр. мист. 9.50-10.30 офлайн
- урок |
Зимові розваги. Плановість у пейзажі. Зображення сніговика. |
1.
Переглянь
відео: 2.
Намалюй
зимовий пейзаж. Зобрази на передньому плані сніговика. (можеш використати поради з відео) 3.
Для творчих
дітей: знайди чисту, ще не затоптану рівну ділянку вкриту снігом і спробуй намалювати пейзаж
на снігу. Головна твоя задача при малюванні, щоб була передана плановість і був
зображений сніговик. |
|
|
|
Надіслати: фото малюнка |
4 |
ЯДС 10.50-11.30 |
Підсумковий урок з теми «Цінності» с.21-25 |
Робота за підручником. Опрацюй завдання 1-10 (ст. 24-27
підручника) – усно. |
|
|
|
- |
5 |
Фіз. культ. 11.40-12.20 |
Різновиди ходьби та бігу. Біг із високим підніманням стегна. Вправи без
предметів. |
Повторіть: https://drive.google.com/file/d/1EPczbL2MDqcs61vvENG_776oQ8WrsHCJ/view?usp=sharing Виконайте вправи: |
20.01 (середа)
№ п/п | Розклад | Тема уроку | Завдання на урок |
1 | ЯДС 8.00-8.15- фрагмент уроку онлайн 8.15-8.40 продовження уроку офлайн | Яку цінність можу створити я? с.20-21 | 1. Перегляд мультфільму https://svitdovkola.org/2/5/media17 2. Перевірка розуміння Виконай вправу "Історія про дівчинку, яка наступила на хліб" https://learningapps.org/login.php 3. Робота за підручником (с.21№1) 4. Переглянь комікс та обери, або придумай свою версію продовження цієї історії https://jmil.com.ua/2016-4/movie
або
(внизу сторінки) 5.Обміркуй «Чи все, що цінне для мене, є цінністю для інших?» 6. Робота у зошиті (с.11) |
2 | Надіслати: фото роботи у зошиті | ||
3 | Математика 9.50-10.05 фрагмент уроку онлайн; 10.05-1030 офлайн (самостійне закріплення матеріалу) | Прості задачі на ділення. с.85-86 | 1. Виконай тренувальну вправу «Знайди частку» (с. 85 №1) – усно 2. Зроби порівняльний аналіз задач №2, 3-усно. 3. Розв’яжи №4 (І ст.) 4. Вправа на повторення №6 (І ст.) 5. Розв’яжи сам №4 (ІІ ст. - 1 з задач за вибором) |
Надіслати: фото роботи у зошиті | |||
4 | Укр. мова 10.50-11.15 офлайн- урок 11.15-11.30 онлайн- урок | Казка К. Сад “Ідея на мільйоооооон”. Створення оголошення або коміксу. Діагностична робота : аудіювання | 1. Прослухайте аудіо запис казки «Ідея на мільйон» https://svitdovkola.org/um2/5/media13 2.Обміркуй: впр. 14-17 3. Діагностична робота. Аудіювання 4. Робота над мовною темою: Виконай впр.19, 20 (2) |
|
| Надіслати: фото роботи у зошиті | |
5 | Фіз. культ. 11.40-12.20 офлайн- урок | Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ). Комплекс ранкової гімнастики. Різновиди бігу. Рухливі ігри. | Виконай: Переглянь, запам’ятай: https://drive.google.com/file/d/1EPczbL2MDqcs61vvENG_776oQ8WrsHCJ/view?usp=sharing |
| Надіслати: (хто ще не надсилав) фрагмент виконання ЗРВ | ||
6 | Математика (додаткова) 12.30-13.10 офлайн- урок | Прості задачі на ділення. (закріплення) | Робота за підручником: Ст.86 №5, 6 (ІІ-ІІ ст.) |
| Надіслати: фото роботи у зошиті |
19.01 (вівторок)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.15 офлайн (перегляд відео) 8.15-8.30 фрагмент уроку онлайн 8.30-8.40 продовження офлайн- уроку |
Що я ціную в людях? с.19-20 |
Робота офлайн: 1. Знайомство з темою 2. Перегляд відео https://svitdovkola.org/2/5/media15 3. Робота за підручником (ст. 19 №1, ст. 20 №6) Фрагмент уроку онлайн: 4. Робота за підручником (ст. 19 №2,
4,5 5. Робота у зошиті (ст.10
№2) Продовження уроку офлайн: 6. Самостійна робота Робота у зошиті (ст.10 №1) |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
2 |
Математик 8.50-9.05 онлайн- урок 9.05-9.30 офлайн- урок (повторення вивченого) |
Таблиця ділення на 2 (закріплення) с.84-85 |
Онлайн: 1. Знайомство з темою 2. Робота за підручником №1-2 – усно №3 (І стовпчик) №5 (1 – усно, 2 - письмово) Знайомство з правилом. Офлайн: №4 (1 чи 3 за вибором); Задача №6 Тренувальна вправа
«Ділення на 2» |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
3 |
Укр. мова 9.50-10.15 офлайн (блакитні сторінки у
презентації) 10.15-10.30 онлайн- урок (завдання з рожевих
сторінок) |
Вірш О. Мамчич. “Хижі лижі”. Омоніми |
https://drive.google.com/file/d/1ZJeegq7_wfEeeI6cFcdQdnRjSDZq1OQi/view?usp=sharing
|
18.01 (понеділок)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.25 офлайн- урок (Самостійне
ознайомлення з текстом. Первинне закріплення) 8.25-8.40 онлайн (Аналіз змісту
прочитаного) |
Пригода 3. Чашка (за оповіданням Олени Лободи) с.18 |
1. Робота з текстом 2. Читання тексту «Чашка» (ст. 18) 3. Відповіді на питання до тексту. 4. Робота у зошиті (ст.9) Обміркуй! Яка головна думка
цього тексту? Від чого автор хотів нас застерегти? Чому хотів навчити? |
Надіслати: аудіозапис своїх міркувань на задану тему. |
|||
2 |
Укр. мова 8.50-9.15 офлайн-урок (самостійне ознайом
лення з текстом) 9.15- 9.30- онлайн- урок (робота над змістом
тексту та мовною темою) |
Вірш О. Лущевської “Іди, іди, снігу“.
Звукові схем слів. Звертання. (ст. 16-17) |
1. Знайомство з темою тижня «Зимуємо
не нудьгуємо» та темою . 2. Перегляд картин на тему «Зима це
радість і свято» https://jmil.com.ua/2015-6/vernisage#dload 3. Слухання аудіо
запису вірша «Іди, іди, снігу» https://svitdovkola.org/um2/5/media10 4. Читання вірша
«дощиком» 5.Бесіда за змістом 6. Робота над мовною
темою за підручником (ст. 17 ) ü Знайомство з пам’яткою ü Практична робота «Звуковий аналіз слів: щука,
хвостище, вище» 7. Тренувальні
вправи № 4;5 |
Надіслати:
фото роботи у зошиті |
|||
3 |
Математика 9.50-10.05 онлайн-урок, 10.05-10.30 офлайн (самостійне закріплення
матеріалу) |
Таблиця ділення
на 2. (ст. 82-83) |
1. Знайомство з темою уроку 2. Виконай усно №1 3. Пригадай, розв’яжи №2 4. Складання таблиці ділення на 2 5. Закріплення №5 6. Розв’яжи задачу №6 |
Надіслати: фото роботи у зошиті |
15.01 (п’ятниця)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 офлайн- урок |
Що ти можеш зробити для охорони
природи? с.14 |
1. Знайомство з темою. 2. Робота над
створенням годівниці ·
Переглянь: http://tvoemisto.tv/media/gallery/full/4/7/47485851_2085046571538810_6569408038376046592_n.jpg · Практична робота по виготовленню годівниці. Зроби годівничку,
яка тобі сподобалася. |
|
|
|
Надіслати 2 фото: я роблю
годівничку, годівничка у моєму садку |
2 |
Укр. мова 8.50-9.30 офлайн- урок |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як та навіщо дякувати” (зош. з розв. мовл.)
с.16-19 |
https://drive.google.com/file/d/1eztZ_SdKqvT-lxAkrPHB0iXd_oomaoSA/view?usp=sharing |
|
|
|
Надіслати: аудіо запис казки |
3 |
ЯДС 9.50-10.30 офлайн- урок |
Як досягнути згоди: правила
взаємодії. с.15 |
1. Знайомство з темою. 2. Робота над коміксом. Інтерактивна версія коміксу «От так
поділилися…» (Історія в картинках про те, коли і чим варто
ділитися). (прокрутити сторінку,
знайти за назвою) |
|
|
|
Надіслати: аудіо запис поради
головному героєві |
14.01 (четвер)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.40 офлайн- урок |
Чи можуть зникнути природні цінності? с.13 |
1. Знайомство з темою уроку 2. Робота за підручником (ст. 15, №1-3) 3. Перегляд відео: https://svitdovkola.org/2/5/media10 4. Робота над змістом
мультфільму (дай відповіді на питання) Виконати тестову роботу
https://docs.google.com/forms/d/19f-0MJQb6pnEtfpmaw4bact1zV8HzrBxlbeG9y7VYjk/edit?usp=sharing 5. Продовження роботи
за підручником (с.15, №4) |
|
|
|
Надіслати: тестову роботу |
2 |
Укр. мова 8.50-9.30 офлайн- урок |
Наш театр. Уривок з твору О. Кукуєвицької “Казка
про пінгвіна, який хотів
літати”. Створення ляльок пальчикового театру. с.14-15 |
1. Знайомство з темою
уроку 2. Читання продовження
казки «Казка про пінгвіна, який хотів літати» 3. Робота над змістом
казки. (Дати відповідь на
питання реченням з тексту: - У чому головний зміст
казки? Записати відповідь та надіслати.) 4.Виготовлення
пальчикових ляльок (с.15 підручника) 5. Інсценування
фрагменту казки (Інсценуй 1 із діалогів
казки і за бажанням надішли відео) |
|
|
|
Надіслати: Аудіозапис відповіді на
питання |
3 |
Обр.
мист. 9.50-10.30 офлайн- урок |
Промисловий дизайн. Виготовлення упаковки для
подарунка. |
Покрокова робота за
презентацією: https://drive.google.com/file/d/10MSdwFKk5p9HZFqhnv7Hj8mjB05op7Yc/view?usp=sharing (щоб встигати, ставте
відео на паузу) |
4 |
ЯДС 10.50-11.30 офлайн- урок |
Чи можуть зникнути природні цінності? с.13 |
1. Перегляд відео: 2. Робота за
підручником (с.16, 35) – прочитай, поміркуй, обчисли. 3. Перегляд відео 4. Робота у зошиті
(с.8) 5.Практична робота (с.16, №6) |
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
5 |
Фіз.
культ. 11.40-12.20 офлайн- урок |
Способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ранкова гігієнічна гімнастика.
Різновиди ходьби. |
|
13.01 (середа)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.15 онлайн- урок 8.15-8.40 офлайн (самостійне закріплення
матеріалу) |
Про що розповідають нам пам’ятки природи та
культури? с.14 (Зош. с.7) |
1.Знайомство з темою уроку 2. Перегляд відео: https://svitdovkola.org/2/5/media9 3. Робота за підручником Ст. 14. №4 4. Робота у
зошиті Ст. 7 №1 5. Пошукова діяльність. Знайди в Інтернеті пам’ятки природи та
культури запорізького краю 6.Виконай завдання №2 у зошиті. |
|
|||
Надіслати: аудіо запис розповіді (3-5коротких речення)
про одну з пам’яток |
|||
2 |
Англ.
мова |
|
|
3 |
Математика 9.50-10.05 онлайн-урок, 10.05-10.30 офлайн (самостійне закріплення
матеріалу) |
Зв’язок дій множення і ділення. Знаходження
невідомого множника. с.81-82 |
1. Актуалізація знань учнів Робота за підручником (ст. 81 №1) 2. Знайомство з новим матеріалом: №2-3 – усно 3. Закріплення набутих знань ü №4 ü Тренувальна вправа «з прикладу на множення
склади….» ü https://learningapps.org/login.php 1. 4. Повторення раніше здобутих знань: ü Опрацювати №5,6 |
|
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
|||
4 |
Укр. мова 10.50-11.15 офлайн-урок (самостійне ознайом
лення з текстом) 10.15- 11.30- онлайн- урок (робота над змістом
тексту та мовною темою) |
О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна, який хотів літати. Як поводитися, коли тебе дражнять. Пошук інформації в Інтернеті. с.12-13 |
1. Прослуховування аудіо запису
казки https://svitdovkola.org/um2/5/media11 2. Самоперевірка розуміння
прослуханого тексту https://svitdovkola.org/um2/5/media7 3. Самостійне читання тексту казки
(ст. 12) 3. Обговорення змісту прочитаного (ст. 13, впр. 11) 4. Робота над мовною темою ü Виписати діалог з тексту (по 1 фразі) ü Виконати вправу 14 |
|
|
|
|
|
|
|
Надіслати: фото роботи у зошиті |
5 |
Фіз.
культ. 11.40-12.20 офлайн-урок |
Вправи для формування правильної постави. Правила безпечної
поведінки під час уроків фізкультури. |
Ознайомся та виконай: https://drive.google.com/file/d/12_kLfBPnWA9q1ByWiFO1lLmylFhaxzvk/view?usp=sharing https://drive.google.com/drive/folders/1X3GTzg8TK5XqcJiMI3X1Y0-h8HoBtJ5U |
6 |
Математика (додаткова) 12.30-13.10 офлайн-урок |
Закріплення матеріалу з
вивчених тем |
Виконати вправу «Назви компонентів…» https://learningapps.org/login.php |
12.01 (вівторок)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 8.00-8.15 онлайн-урок 8.15-8.40 офлайн (закріп лення) |
Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? С.13-14 |
1. Перегляд відео 2.Робота за підручником (с.13) №1-2 - Пошукова діяльність: Знайди у Вікепедії зображення та розповідь про історичні пам’ятки
зображені у підручнику, відтворивши їх назви за кольорами с. 13 1.
Тренувальна
вправа https://svitdovkola.org/2/5/media23 2.
Робота з
електронним додатком «Будьте обачні та обережні» https://jmil.com.ua/2015-2/security#dload 3.
Робота за
підручником (с.13) №3 |
|
|||
Надіслати: фото екрана з матеріалом про об’єкт, що
досліджували |
|||
2 |
Математика 8.50-9.10 онлайн-урок, 9.10-9.30 офлайн (самостійна робота) |
Компоненти і результат дії ділення. с.80-81 |
1. Знайомство з темою уроку 2. Робота за підручником (с.80 №2,3) 3. Продовження перегляду відео https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E 4. 2. Робота
за підручником (с.80 №4) 5. Робота над задачами (с.80,81 №1,5, 6) 6. Повторення №7 |
|
|||
Надіслати: фото роботи у зошиті |
|||
3 |
Укр. мова 9.50-10.30 онлайн-урок 10.05-10.30 офлайн (практична робота) |
Перегляд
відео. Створення плаката- Стіннівки с. 10-11 |
1. Прегляд мультфільму: 2. Знайомство з темою уроку 3. Словникова робота https://drive.google.com/file/d/16654cvP7uW0lgsYoRNZhlWBIroq_xE-Q/view?usp=sharing 4. Робота над правилами дбайливого Українця https://svitdovkola.org/files/um2/5/Tema-05-rozdrukivka-lesson-87.pdf 5. Самостійна робота: створення ескізу стіннівки “Цінуймо
те, що маємо” (Порадничок https://drive.google.com/file/d/16ANyd6EXWtpjpXKtSxW33WBWAceEX5ev/view?usp=sharing ) 6. Читання оповідання «Щоб метелик не поколовся» https://svitdovkola.org/files/um2/5/Tema-05-rozdrukivka-2-lesson-87.pdf |
|
|||
Надіслати: фото ескізу стіннівки |
11.01 (понеділок)
№ п/п |
Розклад |
Тема уроку |
Завдання на урок |
1 |
ЯДС 9.00-9.40 офлайн-урок |
Пригода 2. Хто розумніший? (за оповіданням Олени Лободи) с.12 |
1. Ознайомлення з
темою. 2. Читання тексту
за підручником 3. Словникова робота https://drive.google.com/file/d/1UevYYXBUm2AEI9kMgG-BcMlZAXRONzqM/view?usp=sharing 4. Перевірка
розуміння прочитаного Виконання вправи «Хто розумніший» https://learningapps.org/login.php 5. Роботи у
зошиті з друкованою основою c. 6 6. Продовження
роботи над змістом прочитаного. Виконання вправи «Емоції» https://learningapps.org/login.php 7. Робота над
виразністю читання |
Надіслати: фото роботи у зошиті (с.6), аудіо запис читання (останній абзац) електронні вправи
не надсилати,їх я побачу у додатку |
|||
2 |
Укр. мова 9.50-10.30 офлайн-урок |
Науково-популярна стаття
“Планета — наша
цінність”. Службові слова с.10-11 |
1.
Знайомство
з темою уроку 2.
Прослуховування
аудіо запису https://svitdovkola.org/um2/5/media2?ref=Tema-05-tigden-18-rozrobka-86.pdf 3. Перегляд відео
https://svitdovkola.org/um2/5/media3 4.
Робота з
підручником · Читання статті (с. 10) · Словникова робота: Сягнули (дістались), вичерпатися
(скінчитися) ощадливо (бережно), прогрес (рух вперед), використовуймо. · Робота над змістом прочитаного (c.10-11№2-5) 5.
Ознайомлення
з новою мовною темою https://www.youtube.com/watch?v=206UifT1Bxg Знайомство з правилом (с.11) 6.Запис у зошиті числа та виду роботи (класна робота) 7.Вправа на закріплення здобутих знань №8 |
|
|
|
Надіслати: Фото роботи у зошиті |
3 |
Математика 10.50-11.05 онлайн-урок, 11.05-11.30 офлайн (повторення вивчено ви |
Дія ділення. с.78-79 |
1. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E 2. Практичні дії з предметами 3. Робота за підручником с.78-79
№1-4 4. Повторення вивченого матеріалу С.
79 |
І |
|||
Надіслати: Фото роботи у зошиті |
Комментариев нет:
Отправить комментарий