Страницы

 Дистанційне навчання.  2 кла





07.05 (п'ятниця)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

офлайн-

урок

 

Готуємо виставу

 

1.     Ознайомся з темою.

2.     Опрацюй:

https://svitdovkola.org/2/lessons/33.6-7

·       Переглянь відео.

·       Працюй за підручником (ст.111-112,).

 

 

 

Надіслати:

фото виробу

2

Укр. мова

8.50-

9.30

офлайн-

урок

 

 

Наш театр. Підготовка до показу сценок-жартів.

Ляльковий театр з побутових матеріалів

1.Ознайомся з темою.

2.Попрацюй за підручником

(ст. 108):

·  прочитай завдання

·  прочитай сценки з підручника та за посиланням https://svitdovkola.org/files/um2/um22-tyzhden-33-jarty.pdf

3.Обери сценку, яка тобі сподобалася найбільше, або придумай свою.

4.Вивчи її та потренуйся говорити  гучно, чітко та з відповідними змісту емоціями.

5. Обміркуй як виглядатимуть герої твоєї сценки.

5. Створи ляльок із флаконів, скориставшись порадами на ст. 109.

6. Підготуйся до вистави:

·  обери місце проведення (врахуй освітлення);

·  підготуй декорації;

·  потренуйся одночасно рухати ляльками та промовляти репліки.

7.Запиши відео своєї вистави.

8.Надішли його всім, кому це може бути цікаво.

 

 

 

Надіслати:

відео вистави

3

ЯДС

9.50-10.30

офлайн-

урок

Як захистити планету від сміття?

1.Продовж працювати за посиланням

https://svitdovkola.org/2/lessons/33.6-7

·  Робота з коміксом.

·  Робота у зошиті. (Ст. 59)

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті


06.05 (четвер)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

офлайн-

урок

 

Чому добрі вчинки важливі?

Виконай завдання (перші три кроки):

https://svitdovkola.org/2/lessons/33.2-3

 

 

 

Надіслати:

-

2

Укр. мова

8.50-9.30

Офлайн/

онлайн-

урок

 

Порівняння коміксу та текстового повідомлення.

Створення та презентація коміксу.

(ст. 106-107)

Діагностична робота: перевірка навички читання вголос.

Офлайн

1. Виконай завдання:

https://svitdovkola.org/um2/lessons/33.3

Онлайн

1.   Виконай діагностичну роботу  «Перевірка навички читання вголос» за запрошенням у Zoom

 

 

 

Надіслати:

фото роботи в зошиті

3

Обр. мист.

9.50-10.30

офлайн-

урок

 

Вітання для мами.  Види мистецтва. Створення «печива» з пластиліну.

Переглянь:

https://youtu.be/gDuOtGxh6jc

https://youtu.be/fI2NI_5VLJA

Подивись, запам’ятай:

https://youtu.be/9-YisVh8c8Q

Зліпи печиво сам.

https://youtu.be/i5yj38Hm_sQ

 

 

 

 

Надіслати:

фото роботи

4

ЯДС

10.50-11.30

офлайн-

урок

 

Чи може одна людина змінити щось у світі?

 

Завершуй виконувати завдання 

https://svitdovkola.org/2/lessons/33.2-3

 

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

офлайн-

урок

 

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях. Ходьба на підвищеній опорі. Рухливі ігри

1.Виконай розминку

https://youtu.be/OO-_a_qHkSw

2.Подивись та повтори:

https://youtu.be/c-ry1yyp-sM


 

 

 

 

Надіслати:

-


05.05 (середа)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

онлайн- урок


Пригода 2. Про жабу Душку та хом’ячків-сусідів (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу»)

Онлайн:

https://svitdovkola.org/2/lessons/33.1  

 

Надіслати:

 Фото роботи у зошиті

2

Англ. мова

 

 

3

Математика

9.50-10.30

онлайн-урок,

 

Таблиці множення і ділення числа 8.

1.     Працюй за підручником усно (ст. 123 №1-4)

2.     Опрацюй завдання №5

(ст. 124)

3. Потренуйся №6

1.     4. Пригадай, опрацюй №7.

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

4

Укр. мова

10.50-11.30

онлайн-урок

 

Пісня “Хлопчик Помагай”, муз.

М. Бурмаки, сл. П. Воронька. Як просити по допомогу

Онлайн:

https://svitdovkola.org/um2/lessons/33.1

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

офлайн-урок

Стрибки без використання предметів: на місці. Ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги .

1.             Виконай розминку

https://youtu.be/9GU7Kn_b6oc

2.             Потренуйся у ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги .

6

Математика

(додаткова)

12.30-13.10

онлайн-урок

 Робота над задачами

Індивідуальна робота


30.04 (п'ятниця)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

офлайн-

урок

 

Що означає бути дорослим?

(с.103-104)

1. Ознайомся з темою.

2. Переглянь відео

https://youtu.be/lqOGRtpq3ow

 3. Працюй за підручником (ст.106, № 4)

4. Працюй у зошиті. (Ст.56, №2,3)

 

 

 

Надіслати

фото роботи у зошиті

2

Укр. мова

8.50-9.30

офлайн-

урок


 

 

Урок у бібліотеці. Твори про явища

природи. Роль ілюстрацій.

(с.102-103)

1.Працюй за підручником

(ст. 102-103, впр.9)

2.Прочитай завдання

вправи 12.

3. Продовж речення усно.

https://svitdovkola.org/files/um2/9/Tema-09-rozdrukivka-1-lesson-159.pdf

4.Виконай вправу 12

Зразок.

Град – крижані кульки, дощ, чорні хмари, побиті рослини, схвильовані матуся….

Скористайся підказками

https://svitdovkola.org/files/um2/9/Tema-09-rozdrukivka-1-lesson-160.pdf

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

3

ЯДС

9.50-10.30

офлайн-

урок

Що означає бути дорослим?

(с.104-105)

1. Поміркуй, чи паління це ознака дорослості?

Робота над коміксом. (Ст. 107)
- Розглянь комікс і дай відповіді на питання усно.

Інтерактивна версія коміксу

https://svitdovkola.org/files/2/9/Tema-9-comics1.pps

2. Переглянь відео

https://youtu.be/LDBE9GsqHB8

3. Прочитай, запам’ятай, зроби у вільний час

https://drive.google.com/file/d/1d2dN4AhIZdRBzWpfwEi3vJVOetxZhh98/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/1d2dN4AhIZdRBzWpfwEi3vJVOetxZhh98/view?usp=sharing

 

 

 

Надіслати:

Фото виробу (за бажанням)


29.04 (четвер)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

офлайн-

урок

 

Як зі мною змінюється мій світ?

(с.104)

1.   Переглянь відео:

https://youtu.be/k7tcS9V0b28

-       А що з цього приводу думаєш ти?

2.   Ознайомся з темою уроку.

3.   Працюй за підручником (ст. 104, №3-5).

4.   Виконай тренувальну вправу.

https://learningapps.org/login.php

«Корекція поведінки»

5.Поміркуй.

-   Як такі вчинки впливають на твоє життя та на життя інших людей

 

 

 

 

Надіслати:

-        

2

Укр. мова

8.50-9.30

офлайн-

урок

 

Вірші А. Костецького, М. Сулими, Л.

Кибалки. Мінідиктант у парах

(102-103)

1.Прослухай аудіо записи:

https://svitdovkola.org/um2/9/media3

2. Дай відповіді на питання.

(Ст. 103, впр. 10)

3. Випиши у зошит

три словосполучення, у яких слова вжиті в переносному значенні.

2.Виконай вправу 11.

- З нового рядочка запиши вивчене речення у зошиті.

3.Намалюй на окремому аркуші природне явище, яке ти любиш спостерігати.

(за бажанням)

 

 

 

 

Надіслати:

фото роботи в зошиті,

фото малюнка (за бажанням)

3

Обр. мист.

9.50-10.30

офлайн-

урок

 

Добридень, Великдень! Техніки виконання та символіка в писанкарстві. Виконання зображення писанки у техніці «рваної» аплікації.

Подивись, прочитай

https://drive.google.com/file/d/1H9MmhtfpNYgTorzMgpc5fcE7HmjNRjq8/view?usp=sharing

Пригадай, як ми робили  аплікації  у техніці «рваної» аплікації».

Зроби аплікацію писанки у цій техніці

Зразки  робіт у техніці «рвана аплікація»

https://svitppt.com.ua/images/49/48353/770/img6.jpg

https://vrmoo.ru/assets/b36-applikacii_iz_bumagi_dlya_detey_2_0-702x794.jpg

https://fs01.vseosvita.ua/0100fe8c-f6b1/009.jpg

Переглянь відео. Створи аналогічну аплікацію не використовуючи ножиці.

https://youtu.be/nm-fxFAFPUY

 

 

 

Надіслати:

фото роботи

4

ЯДС

10.50-11.30

офлайн-

урок

 

Що означає бути дорослим?

(Ст.105)

1. Працюй за підручником. (Ст.105)

Прочитай, поміркуй.

2. Виконай завдання №1 у  зошиті.  (Ст.58).

3. Виконай тренувальну вправу «Твори добро».

https://learningapps.org/login.php


 

 

 

Надіслати:

-

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

офлайн-

урок

 

ЗРВ без предметів.  Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри. Естафети.

1. Виконай загально розвивальні вправи без предметів. 

4.   Потренуйся у стрибках зі скакалкою.

5.   Придумай гру – руханку, в яку можна грати наодинці на своєму подвір’ї.



28.04 (середа)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.30

онлайн- урок

8.30-8.40

офлайн

(самостійне закріплення матеріалу)

Як зі мною змінюється мій світ?

(с.101-102)

Онлайн:

1.  Ознайомся  з темою уроку

2.  Виконай завдання за підручником

(ст. 103, №1) Послухай казку Наталі Гуркіної "Черв'ячок Мотузочок".

3. Послухай казку Наталі Гуркіної "Черв'ячок Мотузочок". https://svitdovkola.org/files/2/lessons/32.5-6/chervyachok_motuzochok.mp3

1.   Дай відповідь на питання:

- Чому Мотузочок почав пишатися тим, що він черв'ячок?

6.  Виконай завдання №1, 2, 6 у зошиті (ст. 55, 56)

Офлайн:

7. Досліди (с.103 №2)

7. Поміркуй:

https://svitdovkola.org/files/2/9/Tema-09-rozfarbovka.pdf

 

Надіслати:

 Фото роботи у зошиті, фото досліду

2

Англ. мова

 

 

3

Математика

9.50-10.30

онлайн-урок,

 

Знаходження невідомого діленого і дільника.

(с.122-123)

1.     Розв’яжи задачі,

вивчи правила

 (ст. 122 №1)

2.     Опрацюй завдання №2

(ст. 123)

3. Потренуйся №3(3,4)

1.     4. Пригадай, опрацюй №4.

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

4

Укр. мова

10.50-11.10

онлайн-урок

11.10-11.30

офлайн-урок

 

Аналіз мовної теми.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Написання твору-опису.

(с.100-101)

Онлайн:

1.     Прочитай закінчення казки (ст. 100-101)

2. Виконай вправу

https://svitdovkola.org/um2/9/media2

3.     Дай відповіді на питання №6,7

4.     Виконай творчу вправу №8

·  Переглянь презентацію 

https://svitdovkola.org/files/um2/um22-tyzhden-32-sunset.pps

·  Опиши одну із світлин у зошиті

 

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

офлайн-урок

Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань.

Виконай розминку

https://youtu.be/4HRtxxo9HWU?list=PLUbeR5ILeI-Nw4LJaGHziOHc47gksTig4

Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

Потренуйся у стрибках зі скакалкою.

Потренуйся у метанні м’ячів різної ваги на однакову відстань.

6

Математика

(додаткова)

12.30-13.10

онлайн-урок

 

Індивідуальна робота


27.04 (вівторок)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

онлайн-

урок

 

Пригода 1. Історія про хробака Зяву (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу»)

(с.100)

1. Прочитай тему уроку

2. Переглянь презентацію

https://youtu.be/jX7PKRY481Q

3.Працюй за підручником (ст.102)

·  Прочитай  текст

·  Дай відповіді на питання

4. Виконай завдання у зошиті (ст. 54)

 

 

 

Надіслати

фото роботи у зошиті

2

Математика

8.50-9.30

онлайн-

урок

 

 

Таблиця ділення на 7 (ознайомлення).

(с.120-121)

1. Ознайомся з темою уроку

2.Працюй за підручником (с.120-121)

ü виконай завдання №1,2 усно;

ü пригадай та виконай (№3,4);

ü склади таблицю ділення на 7

ü (№5);

ü потренуйся (№6 одне з завдань за власним вибором).

 

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

3

Укр. мова

9.50-10.30

онлайн-

урок

Діагностична робота з мовної теми

1.Ознайомся з темою .

2. Робота онлайн

(Посилання на текст буде додано після проведення роботи.)

 

 

 

 

Надіслати одразу після проведення роботи:

фото роботи у зошиті


26.04 (понеділок)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

онлайн-

урок

 

Тема 9.

«Все пов’язане

з усім»

Сучасний дитячий письменник Володимир Читай та його збірка «Правдиві історії Чарівного Лісу»

(С.100-101)

1. Ознайомся з темою.

2. Прочитай.

(Ст.100 підручника)

3.Ознайомся  з біографічними даними та творчістю письменника Володимира Читая.

https://drive.google.com/file/d/1cSLmPCNvSvHgtYxVJAUkjYlfBrjZi0gB/view?usp=sharing

4.Попрацюй за сюжетним малюнком С. 101:

https://svitdovkola.org/files/2/9/Tema-9-coverpic.pps

·       розглянь малюнок;

·       дай відповіді на питання;

5. Опрацюй у зошиті (ст. 53)

 

 

 

Надіслати

фото роботи у зошиті

2

Укр. мова

8.50-9.30

онлайн-

урок

 

 

Казка

Д. Матіяш “Ельф та світлячок”.

Пряме та переносне значення слова.

 Як підтримати словом.

(с.98-99)

 

1.   Прослухай аудіозапис тексту уважно:

https://youtu.be/8nBOPJpxpG4

2.     Дай відповіді на питання

(ст.99 №2,3)

3.     Словникова робота

Досхочу –

до повного задоволення;

скільки завгодно;

вдосталь.

4.     Ознайомся з правилом  (ст. 99).

5.     Виконай вправу 4 у зошиті

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті,

аудіо запис читання уривку твору з описом заходу сонця в один із днів.

3

Математика

9.50-10.30

онлайн-

урок

Робота з календарем.

(с.119-120)

1. Ознайомся з темою.

2. Робота за підручником:

Ø  с.119№1,2 – усно;

Ø  виконай завдання №3 у зошиті;

Ø  №4 - обери одне з завдань та виконай його письмово ;

Ø  попрацюй з календарем №5;

Ø  дай відповідь на питання №6.

 

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

 


23.04 (п'ятниця)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

офлайн- урок

Діагностична робота з теми «Рух і час»

Виконай діагностичну роботу (Зошит для формувального оцінювання (ст. 39-43)

 

 

 

Надіслати:

фото роботи

2

Укр. мова

8.50-9.30

офлайн- урок

Урок розвитку зв’язного мовлення

“Як розповідати про мандрівки?”

Р. м. —

с. 30-31

1.Робота у зошиті з розвитку мовлення (ст. 30, №1,2)

2.Переглянь та дізнайся про тревелбук

http://scrap4relax.blogspot.com/2017/08/blog-post_16.html

4. Продовження роботи у зошиті (ст. 30, №2, 3)

5. Напиши оповідку про свою майбутню подорож. Працюй у зошиті  (ст. 31 №4).

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

3

ЯДС

9.50-10.30

офлайн- урок

Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок з теми «Рух і час»

Опрацюй ст. 52 у зошиті.

Виготовлення виробу з пластиліну «Тигр» (Ст. 98 - підручника)

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті


22.04 (четвер)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40-

офлайн - урок

Вчимося проводити майстер - клас

1.   Ознайомся з завданням на урок (ст. 96, №6 підручника)

2.   Дізнайся про значення слова майстер-клас

https://drive.google.com/file/d/1rGMu29SDJAaHe_1w73xx6UOmyJpP1J2q/view?usp=sharing

3.   Дізнайся про існуючі в Україні парки скульптур

https://youtu.be/RDELpb1wgcQ

https://youtu.be/fs3ADstWeTI

4.   Переглянь відео про Київський зоопарк, який могли б відвідати Хоботовичі.

https://youtu.be/gadKG7fUb1g

5.   Обміркуй фігуру якої тварини ти б хотів створити

6.   Ознайомся з алгоритмом створення паперової скульптури (ст. 96 )

7.   Виготов скульптуру з паперу. (Не засмучуйся, якщо не вийде з першого разу. В мене теж не вийшло))) Спробуй ще раз і обов’язково получеться)

8.   Поглянь, що вийшло у мене

https://drive.google.com/file/d/1xPfV_n7yjJUUBNlZLimC2eA1OWg_xVfi/view?usp=sharing

9.   Надішли фото скульптури, яку ти створив

 

 

 

Надіслати:

фото виробу

2

Укр. мова

8.50-9.30

офлайн-урок

Моя книжка. Створення сторінки

“Спогади про другий клас».

с. 86-87

1.     Прочитай, поміркуй

(ст. 96)

2.     Поспілкуйся онлайн з однокласниками та розпитай їх, що їм запам’яталося.                   

3.     Ознайомся з порадами

https://svitdovkola.org/files/um2/8/Tema-08-rozdrukivka-lesson-154-1.pdf 

4.     Склади розповідь усно

5.     Запиши на чернетку

6.     Ознайомся з алгоритмом перевірки та редагування тексту

https://svitdovkola.org/files/um2/8/Tema-08-rozdrukivka-lesson-154-2.pdf

7.      Розглянь ст. 97 підручника та обміркуй оформлення

8.     В Артбуці або на окремому аркуші (який потім вклеїш в Артбук) напиши свою оповідку та оздоб  ілюстраціями, об’ємними елементами (дверцятами, деревами, доріжками…)

9.     Переглянь свою роботу, якщо потрібно удоскональ. Зроби фото та надішли.

 

 

 

Надіслати:

2 фото  роботи:

текст, який читається;

оздоблена сторінка.

3

Обр. мист.

9.50-10.30

офлайн - урок

Взаємодоповнюючі кольори. Ліплення підводного човна.

1.     Дізнайся про гармонію кольорів

https://drive.google.com/file/d/1gafHOSL4506qKEvWmrfZzPSsv0soZn-W/view?usp=sharing

2.     Переглянь відео:

https://youtu.be/a8Q2USBo3pg

3.     Виконай практичну роботу.

Зліпи підводний човен

 

 

 

Надіслати:

фото виробу

4

ЯДС

10.50-11.30

офлайн - урок

Перевір себе

Робота за підручником (ст.97-99)

Опрацюй завдання 1-4, 6-8

 

 

 

_

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

офлайн - урок

ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань.

1. Виконай вправи

https://youtu.be/odhSDPDUOyc

2.Пригадай різні види ходьби та бігу та виконай їх.

3.Потренуйся у метанні м’яча який маєш на задану відстань

 

 


21.04 (середа)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40 -

онлайн -урок

 

Як рухова активність впливає на здоров’я?

1.     Робота за підручником (ст. 95, №2)

2.     Перегляд відео

https://youtu.be/x-39f90qtlA

3.     Виконай вправу

https://svitdovkola.org/2/8/media30

4.     Робота за підручником (ст. 95, №3)

5.     Послухай

https://youtu.be/9MpwMjXToTw

6.     Заспівай

https://youtu.be/1T1aDXi47TQ

7. Придумай руханку на мелодію пісні

 

 

 

Надіслати:

·  фото, малюнок чи записи за завданням  вправи 3;

·  відео руханки.

2

Англ. мова

 

 

3

Математика

9.50-10.30

онлайн-

урок

 

Таблиця множення числа 7.

1. Виконай завдання 1,2,3 за підручником усно.

2. Склади таблицю множення на 7

     (ст. 118, №4)

3. Запам’ятай добутки, отримані при множенні числа 7 (№5 ) та запиши їх по пам’яті.

4. Тренувальна вправа №6 (І стовпчик)

5. Заміни множення додаванням  (№7).

6. Доповни рівності (№8)

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

4

Укр. мова

10.50-11.30

онлайн- урок

Притча “Які люди живуть у місті?”

Нульове закінчення слова

(с.94-95)

1. Переглянь відео. Запиши слова.

https://youtu.be/qA6B7AYGiOM

2. Ознайомся з правилом (ст. 95)

3. Виконай вправу 10.

4. Читаємо за ролями.

5. Дай відповідь на питання. (Впр. 11)

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті,

аудіо запис читання (прочитай тільки репліки дідуся)

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

офлайн- урок

 

ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м; із-за голови на дальність.

1.Виконай розминку

https://youtu.be/egNxOOdcmGE

2.Біг до 30 м із високого старту. (За наявністю сприятливих погодних умов);

3.Потренуйся у метанні малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8м, з-за голови на дальність.

 

 

 

Надіслати:

 

6

Математика

(додаткова)

12.30-13.10

офлайн- урок

 

Індивідуально за запитом учня

 

 

 

Надіслати:

 




20.04 (вівторок) 

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

 

8.00-8.30

онлайн-урок

 

8.30-8.40

офлайн

(продовження уроку)

 

Як рухова активність впливає на здоров’я?

Робота онлайн:

1. Знайомство з темою

2. Перегляд фрагменту відео

https://youtu.be/m-qpXGQyJA4

3. Робота за підручником

(ст. 95 №1,4 ст. №96 №5)

1.     Робота у зошиті  (ст. 51   №1, 2)

2.     Слухання пісні

https://youtu.be/58ta2TJaAr4

 

Продовження уроку офлайн:

6. Самостійна робота

Робота у зошиті  (ст.51 №3)

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

2

Математика

 

8.50-9.15

онлайн-

урок

 

9.15-9.30

офлайн-

урок

(повторення вивченого)

Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби.

(с.115-116)

Онлайн:

1. Знайомство з темою

2. Робота за підручником

№1 – усно

№2(1) - письмово

Знайомство з правилом.

№4

3.Розв’язування задач на час

№3,6

Офлайн:

Тренувальна вправа «Час. Визначення часу за годинником»

https://learningapps.org/login.php

Розв’язування задач на час

№5

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

3

Укр. мова

 

9.50-10.15

онлайн

 

10.15-10.30

офлайн-

урок

 

Притча “Які люди живуть у місті?”

Нульове закінчення слова с.94-95

Онлайн:

1. Робота за підручником

-       Прочитай текст (ст. 94 - 95)

-       Дай відповідь на питання (ст. 95 №7)

2. Повторення раніше вивченого про антоніми

-        Переглянь відео

https://youtu.be/gn0sKpUBaQ4

-        Виконай вправу 8 .

Офлайн:

Виконай тренувальну вправу «Дієслова - антоніми»

https://learningapps.org/login.php

Надіслати:

фото роботи у зошиті



19.04 (понеділок)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.30

онлайн- урок

(Самостійне ознайомлення з текстом. Первинне закріплення)

8.30-8.40

офлайн

(Аналіз змісту прочитаного)

Пригода 4. Зустріч з родиною вовків Вівчарів (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»)

1. Робота з текстом

· Читання тексту «Зустріч з родиною вовків Вівчарів» (ст. 94)

· Словникова робота.

https://drive.google.com/file/d/1YMcHpGBsGmTZUGmC6izVjzxT9Mu1tl5N/view?usp=sharing

· Відповіді на питання до тексту.

2. Перегляд відео

https://youtu.be/CUQz0H8tp-o

3. Робота у зошиті   (ст.50)

4. Пошукова діяльність.

Дізнайся більше про Яремче та Говерлу

Надіслати:

фото роботи у зошиті

2

Укр. мова

8.50-9.15

офлайн-урок

(самостійне ознайом лення  з текстом)

9.15-

9.30- онлайн- урок

(робота над змістом тексту та мовною темою)

Вірші Л. Мовчун, М. Сингаївського, І.

Калинця. Художні образи.

с.92-93

1. Знайомство з темою уроку

2. Слухання аудіо запису віршів

https://svitdovkola.org/um2/8/media22

https://svitdovkola.org/um2/8/media23

https://svitdovkola.org/um2/8/media24  

3.Читання вірша «дощиком»

4.Словникова робота

https://svitdovkola.org/files/um2/8/Tema-08-rozdrukivka-lesson-151-1.pdf

5.Робота над усвідомленням  змісту

·       https://svitdovkola.org/um2/8/media25

·       Дай відповідь на питання №3

6. Робота над мовною темою за підручником  (ст. 93 )

Виконай вправи 2,4

7. Вправа №5 на тренування пам’яті

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті,

відеозапис розповіді вірша напам’ять.

 

3

Математика

9.50-10.20

онлайн-урок,

10.20-10.30

офлайн

(самостійне закріплення матеріалу)

 

Складені задачі на різницеве і кратне порівняння.

 

1. Знайомство з темою уроку

2. Пригадай, розв’яжи ст. 115, №3 (2)

3. Творча робота №4

4. Виконай тренувальну вправу

https://learningapps.org/login.php

«Розв’язування задач на порівняння»

Надіслати:

фото роботи у зошиті

 



16.04 (п'ятниця)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

офлайн-

урок

 

Що у моєму краєві не підвладне часові?

Які таємниці має час?

1. Знайомство з темою.

2. Перегляд презентації створеної із світлин на тему «Що у моєму краєві не підвладне часові?»,

надісланих учнями

https://drive.google.com/file/d/1jsN5TXhjRRol19nopdlJxHu0T_Pqxsbl/view?usp=sharing

3. Робота за підручником (ст.92№4)

4. Робота у зошиті (ст. 49)

 

 

 

Надіслати

фото аркуша з розпорядком вихідного дня

2

Укр. мова

8.50-9.15

онлайн-

урок

9.15-9.30

офлайн-

урок

 

 

Слухання аудіопостановки повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Створення ілюстрацій до тексту. Презентація робіт

с.90-91

1.Повторне читання тексту

2.Складання продовження до уривка з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”.

3.Малювання ілюстрацій до складеного твору.

 

 

 

 

Надіслати:

аудіозапис продовження історії, малюнок (за бажанням)

3

ЯДС

9.50-10.30

офлайн-

урок

Як можна перевірити відому інформацію?

1. Знайомство з темою.

2. Робота над коміксом.
- Розглянь комікс і дай відповіді на питання усно.

Інтерактивна версія коміксу

https://svitdovkola.org/files/2/8/Tema-8-comics2.pps

 

 

 

Надіслати:

 



15.04 (четвер)


п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

офлайн-

урок

 

Що непідвладне часу?

1.   Знайомство з темою уроку

2.   Перегляд відео:

https://youtu.be/f4lL3jxCWPw

3.   Робота за підручником (ст. 90, №5)

4.   Перегляд відео

https://youtu.be/I9v_1gZSMpA

5.   Продовження роботи за підручником (с.90, №6).

Пошукова діяльність засобами мережі Інтернет на тему

«Фото об’єктів, непідвладних часові, які є у моїй місцевості»

6.   Робота за підручником (ст. 90, №3) – за бажанням.

 

 

 

Надіслати:

Фото об’єкту, непідвладного часові, який є у моїй місцевості

2

Укр. мова

8.50-9.30

офлайн-

урок

 

Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та

Едісон”. Передбачення кінцівки твору.

Діагностична робота : аудіювання

с. 90-91

1. Прочитай продовження   повісті.

2. Дай відповіді на питання

(ст. 91 впр. 15)

3.Виконай вправу 16

4.Виконай вправу 17

5.Прослухай аудіо запис ще одного уривку з повісті

https://youtu.be/2jRJwKk2WU4

6.Намалюй ілюстрацію до прослуханого уривку повісті

(за бажанням)

 

 

 

Надіслати:

фото роботи в зошиті,

аудіозапис продовження історії, малюнок (за бажанням)

3

Обр. мист.

9.50-10.30

офлайн-

урок

 

Вишивка.

Види орнаментів. Створення схеми вишивки по клітинках.

Дивись, читаючи

https://youtu.be/xJ3VpY4543A

Покрокова робота за презентацією:

https://youtu.be/puyHQLhWE7s 

 (щоб встигати, ставте відео на паузу)

4

ЯДС

10.50-11.30

офлайн-

урок

 

Які таємниці має час?

1.Робота за підручником (с.91№1) – прочитай, поміркуй, склади розповідь.

Почни розповідь фразою:

Поснідавши, родина Хоботовичів відправилася оглядати місто. О дев’ятій тридцять п’ять вони завітали до палацу Потоцьких, ….

5.Практична робота

(с.91, №2-3) – усно

 

 

 

Надіслати:

аудіозапис складеної розповіді

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

офлайн-

урок

 

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри.

·  Перегляд презентації

https://drive.google.com/file/d/1SzTX0GUWIuooGbWn9O-gxTq8Wb4d8SVf/view?usp=sharing

·  розминка

·  https://youtu.be/yCMJfCD4GC0

·  виконай «Повторний» біг 3 х 10 м (за наявністю сприятливих погодних умов);

·  потренуйся у метанні малого м’яча у щит.


14.04 (середа)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.30

онлайн- урок

8.30-8.40

офлайн

(самостійне закріплення матеріалу)

Що непідвладне часу?

1.Знайомство з темою уроку

2. Перегляд відео:

https://svitdovkola.org/2/8/media11

3. Робота за підручником

Ст. 89

4. Робота у зошиті Ст. 48, №1

5. Пошукова діяльність.

Знайди в Інтернеті тлумачення слова - відгадки

6.Виконай завдання №2, 3 у зошиті.

 

Надіслати:

 Фото роботи у зошиті

2

Англ. мова

 

 

3

Математика

9.50-10.15

онлайн-урок,

10.15-10.30

офлайн

(самостійне закріплення матеріалу)

 

Складені задачі на різницеве і кратне порівняння.

ст. 114-115

1.     Аналіз контрольної роботи.

2.     Робота за підручником (ст. 114 №1)

3. Знайомство з новим матеріалом:

№2 – усно

3. Закріплення набутих знань

ü  №3(4)

1.     4. Повторення раніше здобутих знань:

ü  Опрацювати №4

1.     Самостійна робота 3 (1-3) за власним вибором

 

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

4

Укр. мова

10.50-11.00

офлайн-урок

(самостійне ознайом лення  з текстом)

11-00

11.30- онлайн- урок

(робота над змістом тексту та мовною темою)

Робота з дитячою книгою та робота з інформацією.

Пошук інформації

про динозаврів

 

Офлайн:

Перевір себе https://svitdovkola.org/um2/8/media16

Повтори правило

https://svitdovkola.org/files/um2/8/Tema-08-rozdrukivka-lesson-147-1.pdf

Онлайн :

Виконай вправу

https://drive.google.com/file/d/1WB2LmcDF61--Seq6ubXRaoUzmyuePz37/view?usp=sharing

Робота з інформацією

·       Обмін інформацією

·       Переглянь.

https://youtu.be/-A4SF8jCr3o

https://drive.google.com/drive/folders/17O1Mnyqu_Gx97mQOCVuWkI68jlUmoMu_?usp=sharing

Складання речень про динозаврів

 

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

офлайн-урок

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

Виконай розминку

https://youtu.be/3LAjklSXpbI

Ознайомся:

Втома — тимчасове зниження  працездатності організму або органу внаслідок інтенсивної або тривалої роботи чи тренувань, яке виявляється в зниженні кількісних і якісних показників  та в погіршенні самопочуття.

 

Ознаки втоми:

 

·    відчуття знесилення — коли людина відчуває, що не спроможна виконувати звичайні функції належним чином;

·    реакція серцево-судинної системи — підвищення рівня артеріального тиску та частоти пульсу;

·    слабкість.

 

Переглянь

https://youtu.be/y_tgBkLbHro

 

Ознайомся:

Варіанти човникового бігу

Зазвичай відстань між двома точками в цьому виді легкої атлетики становить 10 метрів, 9 або 7-8 метрів.

Для чоловіків і жінок відстані різні.

Біг по 10 метрів робиться 4-10 разів.

Існує безліч різних варіантів:

потрібно оббігати навколо крайніх точок на дистанції,

в одну сторону біжимо особою вперед, а назад - спиною вперед.

Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

 

6

Математика

(додаткова)

12.30-13.10

онлайн-урок

Робота над помилками.

Повторення раніше вивченого матеріалу

Індивідуальна робота 


13.04 (вівторок)


п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.30

онлайн-урок

8.30-8.40

офлайн

(закріп

лення)

Пригода 3. Хоботовичі у Львові (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів.

Як слони до України мандрували»)

1.     Перегляд відео

https://youtu.be/0eX6ahOEQYM

2.     Пошукова діяльність:

Знайди у Вікепедії зображення та розповідь про історичні пам’ятки, які побачили у Львові
Хоботовичі.

1.   Тренувальна вправа «Львів, очима родини Хоботовичів»

https://learningapps.org/login.php

 

Надіслати:

 

2

Математика

8.50-9.30

онлайн-урок,

 

Перевірна робота.

 

Буде опублікована після онлайн-уроку

https://drive.google.com/file/d/1PPIAPxFD9SLN85k2FXqlfYSLJldVp3aN/view?usp=sharing

Надіслати:

фото роботи у зошиті

3

Укр. мова

9.50-10.20

онлайн-урок

10.20-10.30

офлайн

(практична робота)

Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та

Едісон”.

Письмо по пам’яті

с. 88-89

1.  Знайомство з темою уроку

2. Читання тексту

(ст. 88, впр. 9)

3. Робота над змістом тексту за підручником (ст. 89 №10)

4. Робота на мовною темою.

(Впр. 11)

5.  Письмо по пам’яті

- Вибери з тексту одне речення, запам’ятай його, закрий підручник та запиши по пам’яті. Відкрий текст й перевір, чи немає у записі помилок.

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті;

аудіозапис читання уривку, в якому описується перша зустріч дітей з динозаврами.





12.04 (понеділок)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

9.00-9.40

онлайн-урок

Пригода 3. Хоботовичі у Львові (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів.

Як слони до України мандрували»)

 

1.     Перегляд відео

https://youtu.be/cqgoOpfyE84

2. Ознайомлення з темою.

3. Читання тексту за підручником ст. 88

4. Словникова робота

https://drive.google.com/file/d/1OySZRAWvVrYy0I0H6ClACwH0DBhcRFh0/view?usp=sharing

5 . Роботи над   змістом прочитаного:

Робота за підручником (ст.88) Дай відповідь на питання

Роботи у зошиті з друкованою основою  c. 47

Надіслати:

фото роботи у зошиті (с.47),

аудіо запис читання (один абзац за власним виборим)

2

Укр. мова

9.50-10.30

онлайн-урок

Уривки з повісті С. Пантюка

“Вінчі та

Едісон”.

Слова-бур’яни

с. 86-87

1.Знайомство з темою уроку

2. Читання тексту за підручником (ст. 86-87)

3. Робота над змістом тексту

· Опрацювання завдань №2 – 5

· Словникова робота (впр. 7). Знайди тлумачення виділених слів у Вікепедії.

4.Закріплення знань з мовної теми

· Запис у зошиті числа та виду роботи (класна робота)

· Пошук речень різних типів у тексті.

· Знайомство з поняттям «слова-бур’яни» (ст.87)

· Списування діалогу.

 

 

 

Надіслати:

Фото роботи у зошиті

3

Математика

10.50-11.30

онлайн-урок



Повторення вивченого матеріалу

 

1.Розв’язування виразів на порядок дій різного ступеня

2.Порівняння виразів

3.Робота над складеними задачами

https://drive.google.com/file/d/16s6MiP0kRJmP-HY2jA2T_zb8KsoEk-We/view?usp=sharing

09.04  (п’ятниця)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

офлайн- урок

Чи можна зрозуміти інших без слів?

Робота з
“Чи буває розмова без слів?”
(ст. 87)

https://svitdovkola.org/2/8

 

 

 

Надіслати:

2

Укр. мова

8.50-9.30

офлайн- урок

Урок розвитку звязного мовлення

«Обережно: однакові слова!»

1.   Робота у зошиті з розвитку мовлення

(с.28 №1)

2.   Перегляд відео «Багатозначні слова»

https://youtu.be/kiQYRNvyMD0

3.   Завдання с. 28 №2

4.   Перегляд пам’ятки

https://drive.google.com/file/d/1jaK5MI1IA6BoqGXybuhGBfuHgqhYy-IQ/view?usp=sharing

5.   Складання та запис діалогу (с. 29 №3)

 

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

3

ЯДС

9.50-10.30

офлайн- урок

Чому інформацію потрібно перевіряти?

Читання порад:

https://drive.google.com/file/d/119bUkqu1ZI3R7lBJAYTUjC2Ve9EjiozG/view?usp=sharing

Склади поради усно:

«Яку інформацію треба перевірити родині Хоботовичів перш, ніж відправлятися у подорож до України»

 

 

 

Надіслати:

Аудіозапис порад

22.01 (п’ятниця)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

офлайн- урок

Діагностична робота з теми «Цінності»

Виконай тестову роботу

 

 

 

Надіслати:

тестову роботу на електронну адресу

2

Укр. мова

8.50-9.30

офлайн- урок

Аналіз діагностичної роботи

Моя книжка. Створення сторінки

“Зимові спогади”. Редагування тексту

1.   Аналіз роботи.

2.   Робота за підручником (с.22) на чернетці

3.   Робота в Артбуці за завданнями (підручник с. 23)

 

 

 

 

Надіслати:

фото роботи в Артбуці

3

ЯДС

9.50-10.30

офлайн- урок

Перевір себе. Робота над помилками.

Опрацюй ст. 12 у зошиті

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті


21.01 (четвер) 

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40-

офлайн - урок

Яку цінність можу створити я?

с.19-20

1.  Робота над коміксом «Невдала вечірка»

https://svitdovkola.org/files/2/5/Tema-5-comics3.pps

 (або ст. 23 підручника)

2. Створи виріб та поясни у чому полягає його цінність

(С.21-22, або за власним вибором)

 

 

 

Надіслати:

фото виробу

2

Укр. мова

8.50-9.05 онлайн-урок

9.05-9.30

офлайн- (продовження уроку)

Діагностична робота:

робота з літературним твором (письмово)

 

1.     Вступна бесіда

2.     Діагностична робота (онлайн):

робота з літературним твором (письмово)

3.     Робота над мовною темою

Впр. 18

(ст. 21 підручника)

 

 

 

Надіслати:

фото діагностичної роботи та роботи у зошиті

3

Обр. мист.

9.50-10.30

офлайн - урок

Зимові розваги. Плановість у пейзажі. Зображення сніговика. 

1.     Переглянь відео:

https://youtu.be/qStKRf_2W-s

https://youtu.be/Dmx-pLSdPyc

https://youtu.be/KWdnekPbc9E

2.     Намалюй зимовий пейзаж.

Зобрази на передньому плані сніговика.

(можеш використати поради з відео)

3.     Для творчих дітей:

знайди чисту, ще не затоптану рівну ділянку  вкриту снігом і спробуй намалювати пейзаж на снігу.

Головна твоя задача при малюванні, щоб була передана плановість і був зображений сніговик.

 

 

 

Надіслати:

фото малюнка

4

ЯДС

10.50-11.30

Підсумковий урок з теми «Цінності»

с.21-25

Робота за підручником.

Опрацюй завдання 1-10 (ст. 24-27 підручника) – усно.

 

 

 

-

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

Різновиди ходьби та бігу. Біг із високим підніманням стегна. Вправи без предметів.

Повторіть:

https://drive.google.com/file/d/1EPczbL2MDqcs61vvENG_776oQ8WrsHCJ/view?usp=sharing

Виконайте вправи:

https://youtu.be/0Jpn6UvraBo

4

20.01 (середа)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.15-

фрагмент уроку онлайн

8.15-8.40

продовження уроку

офлайн

 

 

Яку цінність можу створити я?

с.20-21

1. Перегляд мультфільму

https://svitdovkola.org/2/5/media17  

2. Перевірка розуміння

Виконай вправу "Історія про дівчинку, яка наступила на хліб"

https://learningapps.org/login.php

3. Робота за підручником (с.21№1)

4. Переглянь комікс та обери, або придумай свою версію продовження цієї історії

https://jmil.com.ua/2016-4/movie   

або

https://svitdovkola.org/2/5

(внизу сторінки)

5.Обміркуй «Чи все, що цінне для мене, є цінністю для інших?»

6. Робота у зошиті (с.11)

2

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

3

Математика

9.50-10.05

фрагмент уроку онлайн;

10.05-1030

офлайн

(самостійне закріплення матеріалу)

Прості задачі на ділення.

с.85-86

1. Виконай тренувальну вправу «Знайди частку»

(с. 85 №1) – усно

2. Зроби порівняльний аналіз задач №2, 3-усно.

3. Розв’яжи №4 (І ст.)

4. Вправа на повторення №6 (І ст.)

5. Розв’яжи сам №4 (ІІ ст. - 1 з задач за вибором)

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

4

Укр. мова

10.50-11.15

офлайн- урок

11.15-11.30

онлайн- урок

Казка  К. Сад “Ідея  на    мільйоооооон”.

Створення оголошення або коміксу.

Діагностична

робота : аудіювання

 

1. Прослухайте аудіо запис казки «Ідея на мільйон»

https://svitdovkola.org/um2/5/media13

2.Обміркуй: впр. 14-17

3. Діагностична робота. Аудіювання

4. Робота над мовною  темою:

Виконай впр.19, 20 (2)

 

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

офлайн- урок

 

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ). Комплекс ранкової гімнастики. Різновиди бігу. Рухливі ігри.

Виконай:

https://youtu.be/twEBhqvVwUU

Переглянь, запам’ятай:

https://drive.google.com/file/d/1EPczbL2MDqcs61vvENG_776oQ8WrsHCJ/view?usp=sharing

 

 

 

 

Надіслати:

(хто ще  не надсилав) фрагмент виконання ЗРВ

6

Математика

(додаткова)

12.30-13.10

офлайн- урок

Прості задачі на ділення.

(закріплення)

Робота за підручником:

Ст.86 №5, 6 (ІІ-ІІ ст.)

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті


19.01 (вівторок)

 

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.15

офлайн

(перегляд відео)

8.15-8.30

фрагмент уроку онлайн

8.30-8.40

продовження офлайн-

уроку

 

Що я ціную

в людях?

с.19-20

Робота офлайн:

1. Знайомство з темою

2. Перегляд відео

https://svitdovkola.org/2/5/media15  

3. Робота за підручником

(ст. 19 №1, ст. 20 №6)

Фрагмент уроку онлайн:

4. Робота за підручником (ст. 19 №2, 4,5

5. Робота у зошиті  (ст.10   №2)

Продовження уроку офлайн:

6. Самостійна робота

Робота у зошиті  (ст.10 №1)

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

2

Математик

8.50-9.05

онлайн-

урок

9.05-9.30

офлайн-

урок

(повторення вивченого)

Таблиця ділення на 2 (закріплення)

с.84-85

Онлайн:

1. Знайомство з темою

2. Робота за підручником

№1-2 – усно

№3 (І стовпчик)

№5 (1 – усно, 2 - письмово)

Знайомство з правилом.

Офлайн:

№4 (1 чи 3 за вибором);

Задача №6

Тренувальна вправа «Ділення на 2»

https://learningapps.org/login.php

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

3

Укр. мова

9.50-10.15

офлайн

(блакитні сторінки у презентації)

10.15-10.30

онлайн-

урок

(завдання з рожевих сторінок)

 

Вірш О. Мамчич.

“Хижі лижі”.

Омоніми

https://drive.google.com/file/d/1ZJeegq7_wfEeeI6cFcdQdnRjSDZq1OQi/view?usp=sharing

 

 

 


18.01 (понеділок)

 

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.25

офлайн- урок

(Самостійне ознайомлення з текстом. Первинне закріплення)

8.25-8.40

онлайн

(Аналіз змісту прочитаного)

Пригода 3.

Чашка

(за оповіданням

Олени Лободи)

с.18

1. Робота з текстом

2. Читання тексту «Чашка» (ст. 18)

3. Відповіді на питання до тексту.

4. Робота у зошиті   (ст.9)

Обміркуй! Яка головна думка цього тексту?

Від чого автор хотів нас застерегти?  Чому хотів навчити?

Надіслати:

аудіозапис своїх міркувань на задану тему.

2

Укр. мова

8.50-9.15

офлайн-урок

(самостійне ознайом лення  з текстом)

9.15-

9.30- онлайн- урок

(робота над змістом тексту та мовною темою)

Вірш О. Лущевської “Іди, іди, снігу“. Звукові схем слів. Звертання.

(ст. 16-17)

 

1. Знайомство з темою тижня «Зимуємо не нудьгуємо» та  темою .

2. Перегляд картин на тему «Зима це радість і свято»

https://jmil.com.ua/2015-6/vernisage#dload

3. Слухання аудіо запису вірша «Іди, іди, снігу»

https://svitdovkola.org/um2/5/media10

4. Читання вірша «дощиком»

5.Бесіда за змістом

6. Робота над мовною темою за підручником  (ст. 17 )

ü  Знайомство з пам’яткою

ü  Практична робота «Звуковий аналіз слів: щука, хвостище, вище»

7. Тренувальні вправи  № 4;5

Надіслати:

фото роботи у зошиті

 

3

Математика

9.50-10.05

онлайн-урок,

10.05-10.30

офлайн

(самостійне закріплення матеріалу)

 

Таблиця ділення на 2. (ст. 82-83)

1. Знайомство з темою уроку

2. Виконай усно №1

3. Пригадай, розв’яжи №2

4. Складання таблиці ділення на 2

5. Закріплення №5

6. Розв’яжи задачу №6

Надіслати:

фото роботи у зошиті

 


15.01 (п’ятниця)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

офлайн-

урок

 

Що ти можеш зробити для охорони природи?

с.14

1. Знайомство з темою.

2. Робота над створенням годівниці

·               Переглянь: http://tvoemisto.tv/media/gallery/full/4/7/47485851_2085046571538810_6569408038376046592_n.jpg

https://youtu.be/2qmI1-7uvcU

https://youtu.be/43QX06BMu40

https://youtu.be/VWFmhCkawnI

https://youtu.be/PA659W0ddmU

· Практична робота по виготовленню годівниці.

Зроби годівничку, яка тобі сподобалася.

 

 

 

Надіслати

2 фото: я роблю годівничку, годівничка у моєму садку

2

Укр. мова

8.50-9.30

офлайн-

урок

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

“Як та навіщо дякувати”

(зош. з розв. мовл.) с.16-19

https://drive.google.com/file/d/1eztZ_SdKqvT-lxAkrPHB0iXd_oomaoSA/view?usp=sharing

 

 

 

Надіслати:

аудіо запис казки

3

ЯДС

9.50-10.30

офлайн-

урок

 

 

Як досягнути згоди: правила взаємодії.

с.15

1. Знайомство з темою.

2. Робота над коміксом.

Інтерактивна версія коміксу «От так поділилися…»

(Історія в картинках про те, коли і чим варто ділитися).

https://svitdovkola.org/2/5

(прокрутити сторінку, знайти за назвою)

 

 

 

Надіслати:

аудіо запис поради головному героєві


14.01 (четвер) 

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.40

офлайн-

урок

 

Чи можуть зникнути природні цінності?

с.13

1.   Знайомство з темою уроку

2.   Робота за підручником (ст. 15, №1-3)

3.   Перегляд відео:

https://svitdovkola.org/2/5/media10

4. Робота над змістом мультфільму (дай відповіді на питання)

Виконати тестову роботу

https://docs.google.com/forms/d/19f-0MJQb6pnEtfpmaw4bact1zV8HzrBxlbeG9y7VYjk/edit?usp=sharing

5. Продовження роботи за підручником (с.15, №4)

 

 

 

Надіслати:

тестову роботу

2

Укр. мова

8.50-9.30

офлайн-

урок

 

Наш театр. Уривок з твору

О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна, який хотів літати”.

Створення ляльок пальчикового театру.

с.14-15

1. Знайомство з темою уроку

2. Читання продовження казки «Казка про пінгвіна, який хотів літати»

3. Робота над змістом казки.

(Дати відповідь на питання реченням з тексту:

- У чому головний зміст казки? Записати відповідь та надіслати.)

4.Виготовлення пальчикових ляльок (с.15 підручника)

5. Інсценування фрагменту казки

(Інсценуй 1 із діалогів казки і за бажанням надішли відео)

 

 

 

Надіслати:

Аудіозапис відповіді на питання

3

Обр. мист.

9.50-10.30

офлайн-

урок

 

Промисловий дизайн. Виготовлення упаковки для подарунка.

Покрокова робота за презентацією:

https://drive.google.com/file/d/10MSdwFKk5p9HZFqhnv7Hj8mjB05op7Yc/view?usp=sharing

(щоб встигати, ставте відео на паузу)

4

ЯДС

10.50-11.30

офлайн-

урок

 

Чи можуть зникнути природні цінності?

с.13

1. Перегляд відео:

https://youtu.be/uEQ8xGN_rWM

2. Робота за підручником (с.16, 35) – прочитай, поміркуй, обчисли.

3. Перегляд відео

https://youtu.be/Bra1LprRPtk

4. Робота у зошиті (с.8)

5.Практична робота

(с.16, №6)

 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

офлайн-

урок

 

Способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ранкова гігієнічна гімнастика. Різновиди ходьби.

https://youtu.be/OO-_a_qHkSw

 

https://youtu.be/XVfnqL8QPiQ

 

 

13.01 (середа)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.15

онлайн- урок

8.15-8.40

офлайн

(самостійне закріплення матеріалу)

Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури?

с.14 (Зош. с.7)

1.Знайомство з темою уроку

2. Перегляд відео:

https://svitdovkola.org/2/5/media9

3. Робота за підручником

Ст. 14. №4

4. Робота у зошиті Ст. 7 №1

5. Пошукова діяльність.

Знайди в Інтернеті

пам’ятки природи та культури запорізького краю

6.Виконай завдання №2 у зошиті.

 



Надіслати:

 аудіо запис розповіді (3-5коротких речення) про одну з пам’яток

2

Англ. мова

 

 

3

Математика

9.50-10.05

онлайн-урок,

10.05-10.30

офлайн

(самостійне закріплення матеріалу)

 

Зв’язок дій множення і ділення. Знаходження невідомого множника.

с.81-82

1. Актуалізація знань учнів

Робота за підручником (ст. 81 №1)

2. Знайомство з новим матеріалом:

№2-3 – усно

3. Закріплення набутих знань

ü  №4

ü  Тренувальна вправа «з прикладу на множення склади….»

ü  https://learningapps.org/login.php

1.     4. Повторення раніше здобутих знань:

ü  Опрацювати №5,6

 

 

 

 


Надіслати:

фото роботи у зошиті

4

Укр. мова

10.50-11.15

офлайн-урок

(самостійне ознайом лення  з текстом)

10.15-

11.30- онлайн- урок

(робота над змістом тексту та мовною темою)

О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна, який хотів літати. Як поводитися, коли тебе  дражнять. Пошук  інформації в Інтернеті.

с.12-13

1. Прослуховування аудіо запису казки

https://svitdovkola.org/um2/5/media11

2. Самоперевірка розуміння прослуханого тексту

https://svitdovkola.org/um2/5/media7  

3. Самостійне читання тексту казки (ст. 12)

3. Обговорення змісту прочитаного

 (ст. 13, впр. 11)

4. Робота над мовною темою

ü  Виписати діалог з тексту (по 1 фразі)

ü  Виконати вправу 14

 

 

 


 

 

 

Надіслати:

фото роботи у зошиті

5

Фіз. культ.

11.40-12.20

офлайн-урок

Вправи для формування правильної постави. Правила безпечної поведінки під час уроків фізкультури.

Ознайомся та виконай:

 

https://drive.google.com/file/d/12_kLfBPnWA9q1ByWiFO1lLmylFhaxzvk/view?usp=sharing

 

https://drive.google.com/drive/folders/1X3GTzg8TK5XqcJiMI3X1Y0-h8HoBtJ5U

 

 

6

Математика

(додаткова)

12.30-13.10

офлайн-урок

Закріплення матеріалу з вивчених тем

Виконати вправу «Назви компонентів…»

https://learningapps.org/login.php

 


12.01 (вівторок)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

8.00-8.15

онлайн-урок

8.15-8.40

офлайн

(закріп

лення)

Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури?

С.13-14

1. Перегляд відео

https://youtu.be/kDh6bdJpOGE  

2.Робота за підручником (с.13) №1-2

- Пошукова діяльність:

Знайди у Вікепедії зображення та розповідь про історичні пам’ятки зображені у підручнику, відтворивши їх назви за кольорами с. 13

1.   Тренувальна вправа

https://svitdovkola.org/2/5/media23

2.   Робота з електронним додатком «Будьте обачні та обережні»

https://jmil.com.ua/2015-2/security#dload

3.   Робота за підручником (с.13) №3

 


Надіслати:

фото екрана з матеріалом про об’єкт, що досліджували

2

Математика

8.50-9.10

онлайн-урок,

9.10-9.30

офлайн (самостійна робота)

 

Компоненти і результат дії ділення.

с.80-81

1. Знайомство з темою уроку

2. Робота за підручником (с.80 №2,3)

3. Продовження перегляду відео

https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E

4.  2. Робота за підручником (с.80 №4)

5. Робота над задачами (с.80,81 №1,5, 6)

6. Повторення №7

 


Надіслати:

фото роботи у зошиті

3

Укр. мова

9.50-10.30

онлайн-урок

10.05-10.30

офлайн

(практична робота)

Перегляд відео. Створення плаката-

Стіннівки

с. 10-11

1.  Прегляд мультфільму:

https://youtu.be/IhkcVSGmQeo

2. Знайомство з темою уроку

3. Словникова робота

https://drive.google.com/file/d/16654cvP7uW0lgsYoRNZhlWBIroq_xE-Q/view?usp=sharing

 

4. Робота над правилами дбайливого Українця

https://svitdovkola.org/files/um2/5/Tema-05-rozdrukivka-lesson-87.pdf

5. Самостійна робота: створення ескізу стіннівки “Цінуймо те, що маємо”

(Порадничок

https://drive.google.com/file/d/16ANyd6EXWtpjpXKtSxW33WBWAceEX5ev/view?usp=sharing )

6. Читання оповідання «Щоб метелик не поколовся»

https://svitdovkola.org/files/um2/5/Tema-05-rozdrukivka-2-lesson-87.pdf


Надіслати: фото ескізу стіннівки

.

11.01 (понеділок)

п/п

Розклад

Тема уроку

Завдання на урок

1

ЯДС

9.00-9.40

офлайн-урок

Пригода 2.

Хто розумніший?

(за оповіданням

Олени Лободи)

с.12

 

1. Ознайомлення з темою.

2. Читання тексту за підручником

3. Словникова робота

https://drive.google.com/file/d/1UevYYXBUm2AEI9kMgG-BcMlZAXRONzqM/view?usp=sharing

4. Перевірка розуміння прочитаного

Виконання вправи «Хто розумніший»

https://learningapps.org/login.php

5. Роботи у зошиті з друкованою основою  c. 6

6. Продовження роботи над   змістом прочитаного.

Виконання вправи «Емоції»

https://learningapps.org/login.php

7. Робота над виразністю читання

Надіслати:

фото роботи у зошиті (с.6),

аудіо запис читання (останній абзац)

електронні вправи не надсилати,їх я побачу у додатку

2

Укр. мова

9.50-10.30

офлайн-урок

Науково-популярна стаття

 “Планета

наша цінність”. Службові слова

с.10-11

1.             Знайомство з темою уроку

2.             Прослуховування аудіо запису

https://svitdovkola.org/um2/5/media2?ref=Tema-05-tigden-18-rozrobka-86.pdf

3. Перегляд відео

https://svitdovkola.org/um2/5/media3

4.             Робота з підручником

· Читання статті (с. 10)

· Словникова робота:

Сягнули (дістались), вичерпатися (скінчитися) ощадливо (бережно), прогрес (рух вперед), використовуймо.

· Робота над змістом прочитаного (c.10-11№2-5)

5.             Ознайомлення з новою мовною темою

https://www.youtube.com/watch?v=206UifT1Bxg

Знайомство з правилом (с.11)

6.Запис у зошиті числа та виду роботи

(класна робота)

7.Вправа на закріплення здобутих знань №8

 

 

 

Надіслати:

Фото роботи у зошиті

3

Математика

10.50-11.05

онлайн-урок,

11.05-11.30

офлайн

(повторення вивчено ви
)

Дія ділення.

с.78-79

1. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E

2. Практичні дії з предметами

3. Робота за підручником с.78-79 №1-4

4. Повторення вивченого матеріалу С. 79

І

Надіслати:

Фото роботи у зошиті

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий